Którędy powinien jeździć autobus 527? GŁOSUJ! | | targowek.info

Którędy powinien jeździć autobus 527? GŁOSUJ!

Wszystko wskazuje na to, że już od poniedziałku 27 sierpnia Targówek zostanie z powrotem przyłączony do Warszawy, czyli że zniknie piesze przejście koło Dworca Wileńskiego. Ale nie wszystko wróci na swoje miejsce. Możliwe że autobus 527 zostanie na trasie przez Most Gdański. Czy tak powinno być?

Błoto, przejście po drewnianych paletach i ogromny ścisk w godzinach szczytu – tak wygląda dziś droga do pracy mieszkańców Targówka, którzy muszą przeciskać się przez piesze przejście koło Dworca Wileńskiego. Ale już niedługo. Ratusz podtrzymuje obietnicę, że udrożni przejazd jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego, czyli w poniedziałek 27 sierpnia.

Wtedy też na swoje trasy powinny wrócić autobusy. 162 znów pojedzie z Targówka (a nie jak teraz z pl. Hallera), 120 przestanie kluczyć po Pradze,  160 znów będzie szybką linią na Dworzec Centralny, a 517 z linii turystycznej przez piękne zakątki Szmulek, znów stanie się linią przyśpieszoną do centrum.

Autobus linii 527 na ul. św. Wincentego

Jednak nie wszystko będzie jak dawniej. W tzw. między czasie z powodu awarii na budowie metra Powiśle, zamknięte dla ruchu zostały tunele Wisłostrady. „Do odwołania”, czyli długo, bo problem z wodą wdzierającą się na stację jest bardzo poważny. Dlatego ZTM zdecydował, że na most Śląsko-Dąbrowski 27 sierpnia wrócą też samochody prywatne. Będzie można jechać autem aż do pl. Bankowego, z wyjątkiem godzin 6-10 i 15-19, gdy trzeba będzie zjechać Grodzką na Wisłostradę (i dalej na Browarną lub w kierunku Żoliborza).

Zatem już wkrótce przypomnimy sobie ogromne korki na moście Śląsko-Dąbrowskim, które jeszcze kilka lat temu ustawiały się tam niemal non stop. A ponieważ nie ma sensu w te korki pchać tak wielu autobusów i tramwajów, Zarząd Transportu Miejskiego zastanawia się nad zostawieniem linii 527 na obecnej trasie przez ul. św. Wincentego i most Gdański na rondo Babka. Wcześniej autobus z Zielonej Białołęki kursował Głębocką, Młodzieńczą,  Radzymińską, al. Solidarności na most Śląsko-Dąbrowski.

Która trasa podoba Wam się bardziej i dlaczego? Jeszcze nic nie jest przesądzone. Może ZTM weźmie pod uwagę opinie mieszkańców! Głosujcie, piszcie w komentarzach i zapraszajcie do głosowania znajomych z Białołęki, to w końcu też ich linia.

Którym mostem powinna jeździć linia 527

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

 

30 komentarzy na temat “Którędy powinien jeździć autobus 527? GŁOSUJ!

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 09:39

    Przez Most Gdański.Wreszcie można wsiąść w autobus przy Dworcu Gdańskim i jechać nim w ludzkich warunkach.Jedne jedyne 500 to było stanowczo za mało.
    Powinno jeszcze wrócić 406.

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 09:42

    Widzę, że Białołęka mimo wszystko chce dłużej jechać do metra a Zaciszowi ciągle mało i oprócz 512 muszą mieć 527…

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 10:25

    @WIENIO, święta racja! Sama 500 przez Gdański to zdecydowanie za mało!

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 10:30

    Na Radzymińskiej przed wakacjami w godzinach szczytu było ciężko wepchnąć się do autobusu. Jak zabiorą jedną linię i nic nie dadzą w zamian, będzie jeszcze ciaśniej.

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 10:57

    macie buga w sondzie, robiąc refresh można głosować i glosować :)

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 11:15

    Już poprawione. Dziękujemy za zwrócenie uwagi.

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 13:03

    Blagam zróbcie coś aby autobus 512 wrócil na swoja starą trasę…w tej chwili wszystkie autobusy z Zacisza jeżdzą na Wolę albo do metra! A co z tymi którzy przez lata dojeżdzali 512 na Ochotę do pracy… Pomóżci..

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 13:25

    Dlaczego Targówek jest non-stop „olewany”? oprócz 527 który niech jezdzi przez ś
    Śląsko- Dąbrowski powinien być jeszcze jeden przez Gdański. Trzeba chyba w wybory pomyśleć jak głosować\

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 13:57

    527 do likwidacji!!1
    526 śląsko-dąbrowskim
    528 gdańskim
    Ale to niestety niemożliwe w postPRLowskiej rzeczywistości.

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 14:01

    Magda -> Autobus to nie taksówka. Chyba że o czymś nie wiem…

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 14:45

    Do miejscowy:jeszcze jeden przez gdański?Idź już głosuj.Stuk,puk!kto tam?Niedojda życiowa,chciałabym być radnym,gdyż nic nie potrafię robić,nic nie umiem,bym się wykazał skutecznością

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 14:52

    do Złoba. Co Pan pisze? niech Pan przeczyta co napisałem!!!

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 15:38

    TAXI-> proszę powiedzieć to wszystkim tym którzy przez lata jeździli autobusem 512, był jeden autobus z Zacisza na Szczęsliwice, zawsze był pełen ludzi, jeżdzących czy do Centrum, Placu Zawiszy, czy też na Ochotę i dalej. Teraz wszystkie autobusy są kierowane na Wolę. Myślę że komentarz nie na miejscu a z moją opinią zgodzi się wiele osób. Moja wiadomość skierowana została głównie do twórców portalu aby zainteresowali się także linią 512, także proszę powstrzymać się od komentarzy tego typu.

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 16:03

    to jest zart aby ze stacji METRA (gdanski) jechał jeden autobus na Targówek. gdzie z bankowego jedzie ich MNÓSTWO, plus tramwaje, takze chyba oczywiste ze 527 powinno zostać na gdańskim. mimo ze wysiadam na ratusz arsenał, i biegne do 160 w strone targówka, to od czasu do czasu DOBRA KOMUNIKACJA MIEJSKA na moscie gdanskim sie przydaje. a tam i tak bardzo duzo osob jeździ… i zgadzam się aby powrócilo 406 które jezdzilo tylko w godzinach szczytu trasą WITEBSKA – RONDO ŻABA – METRO GDAŃSKI. to byly czasy…

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 17:55

    MAGDA -> 512 na Szczęśliwice parę lat temu miał sens bo inne warunki ruchowe były. A teraz mamy multum samochodów. A teraz ile tych osób jeździło na Szczęśliwice ? 5-10? Najlepiej multum linii zewsząd wewsząd co 30/60 minut a potem nie narzekać, że autobus rzadko jeździ… Ale cóż jak masochiści lubią tracić czas jadąc bezpośrednim ponad 60 min niż przesiadka… Cóż…

  • 20 sierpnia 2012 o godz. 20:56

    No tak, ale autobus 527 bezpośrednio jechał na STARE MIASTO. teraz nie będzie bezpośredniego autobusu z bródna i zacisza na STAROWKĘ!!! …i bankwy, do centrum będzie można wjechać tylko jedną ulicą!!!!!!
    LUDZIE MŚLCIE TROSZECZKĘ!!!!

  • 21 sierpnia 2012 o godz. 00:53

    trzymam strone Magdy, polaczenia z zacisza zostaly tak okrojone , ze aby dojechac na włochu czy ursynow trzeba sie tysiac razy przesiadac!!! i wcale z przesiadkami nie jest szybciej niz bylo kiedys! okroili i trasy autobusow i tramwaji , masakra!

  • 21 sierpnia 2012 o godz. 08:00

    Zacznijmy od tego, że 527 jeździł jak jeździ obecnie, z tym, że nie miał przystanku na kołowa i żaba, a na Wincentego przy Kondratowicza był na żądanie. Być może, mieszkańcy wschodniej Białołęki doczekają się dwóch linii: jednej przez gdański, a drugiej przez śląsko-dąbrowski. Postulat, podróżowania z 5-cioma przesiadkami jest interesujący, nie mniej, każda przesiadka jednak wydłuża czas przejazdu (przeważnie trzeba czekac te 5-10 minut, co przy 6 ciu środkach lokomacji może dać godzinę oczekiwań) i często niesposób dostać się w centrum do kolejnego środka lokomocji. Wasza kochana Hania kochana Was kocha, więc piszcie do niej listy!

  • 21 sierpnia 2012 o godz. 15:19

    Dla mnie 527 powinien jeździć przez Śląsko-Dąbrowski. Obecnie faktycznie nie ma bezpośredniego połączenia Targówka ze Starym Miastem czy przesiadkowym skrzyżowaniem Jana Pawła / Solidarności. Na obecnej trasie 527 jest głównie wahadłem do metra. Nie pozwala natomiast już dojechać bezpośrednio do tramwajów na Jana Pawła.

    Optimum byłaby faktycznie doatkowa linia, uzupełniająca 500 ale pomijająca kilka przystanków po dordze (m.in Rondo Starzyńskiego), tak by nie stać w korkach pod estakadami i linia 527 na trasie przez Śląsko-Dąbrowski.

    PS – co do zakorkowanego Śląsko-Dąbrowskiego, to warto chyba zauważyć, że Gdański też zaczyna się korkować przez ciąg samochodów skręcających za mostem w lewo. Dziś koło 8:30 korek zaczynał się od estakad.

  • 21 sierpnia 2012 o godz. 16:15

    kochani, narazie rozmawiajmy o lini 527…a odnośnie dojazdu do starego miasta – bezpośrednim autobusem- to było to prawdziwym ATUTEM naszych okolic. I o ile z Targówka można dojechać tam 160 a z zacisza 512 to z Bródna jest już problem……dlatego pomyślcie o tym: bródno, białołęka.. straci połączenie z jednym z ATRAKCYJNIEJSZYCH MIEJSC WAWY…natomiast do centrum można dojechać 127, 500/ choć teraz jakoś dziwnie jeździ- nie wiem czy coś się zmieniło bo dawno nie jechałam..w każdym bądź razie do samego centrum jechała przecież jeszcze 500 !!!! tak więc mamy 2-a autobusy bezpośrednie do centrum z Sw. Wincentego jadące Gdańskim!!! Zatem Dlaczego chcecie sobie odebrać dojazd bezpośredni do kolejnego atrakcyjnego miejsca … no nie mówiąc już, że tym autobusem (527) można też dojechać do pl.Bankowego i Metra!!! mama nadzieję, że niedługo wynik głosowania wskaże kierunek na most Sląsko-Dąbrowski…

  • 21 sierpnia 2012 o godz. 20:54

    Nazjeżdżało się wieśniaków, to mieli PKS bezpośredni to myślą, że w mieście powinno tak samo być. Wracajcie krowy doić i paść świnie bo tylko to umiecie.

  • 22 sierpnia 2012 o godz. 09:26

    Przepraszam, ale co najwyżej, to mogę wam zabrać 527. Mam coraz mniej pieniędzy, tak rekordowo rozbudowałam administrację w Warszawie. No i 500.000.000zł dałam na stadion Legii, czyli dla właściciela ITI, TVN żeby się odwdzięczyć.

  • 22 sierpnia 2012 o godz. 14:12

    Hanka idź paść baranka! hehehe

  • 23 sierpnia 2012 o godz. 12:07

    TAXI najwyraźniej jeździ taksówką i nie wie ile osób rano jeździ z Zacisza do centrum i dalej.. Jedna linijka metra nie daje nam dostępu do calej Warszawy czego ztm najwyraźniej nie rozumie kierując wszystkie autobusy do Metra Ratusz. Przesiadać się można, owszem tylko każdy wie że 3 przesiadki z autobusu do autobusu i czas spedzony na przystankach znacznie wydlużają czas dojazdu, a nie go skracają. Dziękuję dobranoc.

  • 23 sierpnia 2012 o godz. 19:25

    Hura ! 527 zostaje (przynajmniej na razie) na Wincentego !

  • 23 sierpnia 2012 o godz. 23:46

    „Błoto, przejście po drewnianych paletach i ogromny ścisk w godzinach szczytu – tak wygląda dziś droga do pracy mieszkańców Targówka, którzy muszą przeciskać się przez piesze przejście koło Dworca Wileńskiego. Ale już niedługo. Ratusz podtrzymuje obietnicę, że udrożni przejazd jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego, czyli w poniedziałek 27 sierpnia.”

    Nie wierzę w obietnice ratusza.
    Dziś – czyli na 4 dni przed podaną datą – na skrzyżowaniu Targowej z Solidarności jest bałagan i ani śladu jezdni. Piesi mogą przejść po paletach ale autobusy w ten sposób raczej nie przejadą.

  • 29 sierpnia 2012 o godz. 12:30

    527 zdecydowanie przez Dw. Gdański! Do dziś nie wiem dlaczego nie przywrócili skasowanego 406, po wyremontowaniu wiaduktu nad Gdańskim?! Zostawili jedną linię, w której w godzinach szczytu odgrywają się sceny rodem z tokijskiego metra! Jedna 500-tka na tej trasie to zdecydowanie za mało. Poza tym w końcu da się po ludzku dojechać na Głębocką, dzięki 527. A dojazd do metra jest nieporównywalny czasowo z dojazdem od strony zakorkowanej Radzymińskiej!

  • 31 sierpnia 2012 o godz. 09:46

    Sara… myślisz tylko o sobie :) Owszem, nie jest dobrze, że tylko 500 zostaje do metra- gdański ale w takiej sytuacji powinno się żądać przywrócenia 406 a 527 kategorycznie powinien jeżdzić ŚLĄSKO-DĄBROWSKIM … – taką trasą dojedziesz zarówno do metra- Arsenał, Starówkę i p. Bankowy! a to, że jest zakorkowana to absolutnie nie jest prawdą bo wyznaczone są tzw. bus-pasy… owszem były zawirowania związane z budową metra przy Wileńskim ale to sprawa tymczasowa..

  • 31 sierpnia 2012 o godz. 09:47

    …no i zapomniałam, że dojedziesz również do Skarbka z Gór./ trasą przez Sląsko-Dąbrowski.

  • 2 listopada 2012 o godz. 23:28

    zgadzam się! 500 na gdańskim to stanowczo za mało. jeżdzę nim do szkoły i jestem ściśnięta na maxa, a gdy wracam.. nie ma jak do niego wejsc.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.