WOŚP na Targówku zebrała 170 tys. zł | | targowek.info

WOŚP na Targówku zebrała 170 tys. zł

…i oczywiście nie wszystkim to się podoba.

Tegoroczna Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zebrała w całej Polsce prawie 40 mln złotych. W tej puli prawie dokładnie 169 709,38 zł przekazali dla dzieciaków i seniorów mieszkańcy naszej dzielnicy. To wprawdzie ciut gorszy wynik niż przed rokiem (gdy było aż 181 tys. zł), lecz i tak niezły powód do dumy.

Ale rzecz jasna nie dla wszystkich. Radny Miłosz Stanisławski (ten sam, który pół roku temu zasłynął przeforsowaniem deklaracji poparcia rady dzielnicy Targówek dla telewizji Trwam) ma poważne wątpliwości, czy aby w ramach WOŚP na Targówku nie zmarnowano cennych pieniędzy podatników. W interpelacji wysłanej na ręce burmistrza Grzegorza Zawistowskiego pan radny pyta:

1. Jaki był koszt przebiegu WOŚP w naszej dzielnicy, łącznie z wynajmem sali konferencyjnej urzędu, czasem pracy urzędników, drukiem zaproszeń i kursowaniem autobusu WOŚP na trasie Centrum – Targówek?
2. Czy WOŚP wystąpił do Burmistrza z prośbą o nieodpłatne udostępnienie sali konferencyjnej w dniu 13.01.2013 wraz z obsługą logistyczną?
3. Czy Pan Burmistrz jest również tak gościnny i udostępniał/by swoje szacowne progi dla innych inicjatyw o charakterze charytatywnym, jak „Szlachetna Paczka” czy też „Caritas Polska”? (pisownia oryginalna)

Co ciekawe, zaproszenie na 21. finał WOŚP w urzędzie dzielnicy, którego kosztem tak przejął się Miłosz Stanisławski, jest adresowane bezpośrednio do pana radnego. Jak widać, uprzejmość czasem nie popłaca…

 

Zespół Propabanda gra w autobusie na Targówku podczas finału WOŚP 2013 /fot. MZA
Zespół Propabanda gra w autobusie na Targówku podczas finału WOŚP 2013 /fot. MZA

38 komentarzy na temat “WOŚP na Targówku zebrała 170 tys. zł

  • 22 stycznia 2013 o godz. 08:24

    No cóż. Zatem czekamy na sprawozdanie finansowe.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 10:40

    Ma prawo pytać o koszt tej imprezy na Targówku. Cały Pana artykuł można streścić słowami: Nie wolno zadawać żadnych pytań, gdy sprawa dotyczy WOŚP. Może więcej wydano niż zebrano? I słuszne jest pytanie o inne akcje/fundacje. Czy one też mogą liczyć na wsparcie z budżetu dzielnicy/miasta/kraju? Rozumiem, że WOŚP dostaje pieniądze i wsparcie od osób prywatnych, ale czy podatnik musi być do tego zmuszany? Dlaczego jeden prywatny podmiot jest wspierany, a drugi nie?
    I pytanie do autora „MATZ”. Czy to że Radny dostał zaproszenie od kogoś oznacza, że musi się z nim zgadzać? Czy jak się nie zgadza to jest nieuprzejmy? Stosuje Pan takie sztuczki by oczerniać. Chętnie Pan pisze złośliwie o TRWAM i o krytykach WOŚP, a o podwójnych państwowych etatach radnych PO z Targówka już się Pan nie zająknie. Choć targowek.info było o tym informowane linkiem do artykułu z gazety.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 10:42

    DO PIECA TEGO POSŁA OSŁA

  • 22 stycznia 2013 o godz. 10:51

    Kim jesteś Janie? Cały czas obrażasz różne osoby na targowek.info. Słoików nie lubisz,blokersów, przedszkola nie lubisz – wszystkiego nie lubisz. Posła od radnego nie odróżniasz. Choć może poseł z gumowym członkiem jest twoim idolem – to by tłumaczyło twój język.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 10:59

    Nie przepadam za PIS ae Gość pyta z sensem!!!! Ile kosztowała „Targówek” WIleka Orkiestra?

  • 22 stycznia 2013 o godz. 12:07

    „Zespół Propabanda gra w autobusie na Targówku podczas finału WOŚP 2013.” Może ktoś powie o której to było? Autobus przyjechał owszem pod gminę, nawet niewiele się spóźnił, ale koncertu nie było. Byłam tam, pytałam o koncert, dostaliśmy kosza i poszliśmy do domu.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 12:27

    wośp widze dla pan swietosc. radny ma racje że pyta o koszta a jesli chodzi o sama imporeze to ja np jej nie wspieram bo polowa kasy z tych milionów idzie na organizacje tego szoł odsetki idą na woodstock gdzie ten krypto żyd deprawuje mlodzież i rozszerza narkomanie wsrod mlodych polakow

  • 22 stycznia 2013 o godz. 12:28

    Twórca targowek.info miał wybór między informowaniem ludzi o wydarzeniach w naszej Dzielnicy i pisaniem co on o tym myśli. Wybrał to drugie – szkoda, bo mnie poglądy/sympatie twórcy targówek.info nie obchodzą.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 13:01

    Popieram „Anonim „

  • 22 stycznia 2013 o godz. 13:45

    Pan (niepo)radny niech się nie ośmiesza. To jest szczytny cel jednocześnie smutny, bo to co WOŚP kupuje, państwo nie jest w stanie zapewnić z naszych podatków. Ale wiadomo, pan (niepo)radny pewnie by chciał, by te pieniądze przeznaczyć na TV TRWAM.
    Teraz pytanie za 100 punktów. Rada Targówka funkcjonuje od 2010, pan radny też. Dlaczego we wcześniejszych latach nie zadawał tego pytania? Nagle go olśniło? Przecież WOŚP nie jest „od wczoraj”…

  • 22 stycznia 2013 o godz. 13:54

    Informowanie jak najbardziej. Codziennie tu zaglądam, ale cenię sobie najbardziej obiektywność i solidność w przekazywaniu informacji. Poglądy/sympatie chcę zachować swoje.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 16:07

    do ZAC: jestem właśnie tym, który opisuje rzeczywistość w naszej dzielnicy. Mieszkam tu od urodzenia i rzeczywistość nie wygląda tak jak ty ją widzisz z okna. Wyjdź do ludzi, przejdź się wieczorem Askenazego, spróbuj przejchać samochodem po naszych ulicach (nie odsnieżone kompletnie). Następnym razem zastanów się nad tym co piszesz. Głosowałeś pewnie ‚na chybił trafił’ w wyborach do naszego urzedu. I to właśnie widać. Połowa pochodzi z Bemowa, druga część z Bielan. I Targówek mają w d_pie

  • 22 stycznia 2013 o godz. 17:47

    Przekażmy 1% na GKP Targówek . więcej na ***

  • 22 stycznia 2013 o godz. 20:35

    Przepraszam bardzo, a co Pan Miłosz, włożył w pracę WOŚP-u? Tegoroczne wydarzenie, było bardzo pozytywne, i wszyscy świetnie się bawili. Pan radny najwidoczniej nie docenia, tego co było, a co najwyżej zazdrości osiągnięć. na przyszły rok, zapraszamy na stanowisko przywódcy. pozdrawiam:)

  • 22 stycznia 2013 o godz. 20:48

    odnośnie artykułu: radny zupełnie nie rozumie idei WOŚP,wykorzystuje sytuację do prywatnych wojenek

    Ludzie którzy pracują w Urzędzie Dzielnicy,pracują dla Targówka i jego mieszkańców.Nie ma znaczenia gdzie mieszkają.Nie ma znaczenia z jakiej są opcji.Myślę,że orientują się w problemach Targówka.Jeśli jednak ktoś uważa,że tak nie jest,to po prostu trzeba przyjść do urzędu i zgłosić swoją sprawę.Po to ci ludzie tam siedzą,za to biorą pieniądze.Po co więc produkować się na portalu???Czy nie szybciej będzie iść i spróbować samemu,czy też wspólnie zasygnalizować problem,poszukać pomocy?

    Nie pracuję w urzędzie,pracuję w gastronomii,dla jasności.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 20:50

    Wszyscy świetnie się bawili? Na zorganizowanym przez WOSP Targowek spotkaniu z prof. Bralczykiem bylo niecałe 20 osób, na Grocholę przyszło niewiele więcej. Jak wspomniała powyżej Marzka – nie odbył się koncert Propabandy. W sumie nie dziwne – na koncert czekalo ok. 5 osób.
    Pominę już nieudolnosć prowadzenia spotkan, m.in. z prof. Bralczykiem. Osoba zadająca pytania spalała się ze wstydu, kiedy Bralczyk publicznie ośmieszał dziwność, nielogiczność i banalność zadawanych mu pytań.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 20:52

    AD 1

    Panie Miłoszu,
    Może warto się zastanowić nad tym, jaką wartość niepieniężną ma fakt, że rzesza młodych ludzi z BRÓDNA, TARGÓWKA i ZACISZA mogła wesprzeć swoją aktywnością idee pomocy bliźnim, tym najbardziej potrzebującym dzieciom i seniorom.
    Takie doświadczenie w młodym wieku w dorosłym życiu może zaprocentować uczuciem bycia potrzebnym w społeczeństwie, chęcią pracy na rzecz potrzebujących, unikania pułapek jakimi są alkoholizm i narkomania.
    A skoro jest pan wierzącą osoba to taka akcja powinna być osłodą na pańskie serce.

    Budynek Urzędu powinien służyć mieszkańcom Dzielnicy. Urzędnicy, w moim poczuciu, w tym radni i burmistrz, z racji pełnionych funkcji powinni wspierać aktywnych członków społeczeństwa w ich inicjatywach oddolnych. Moim zdaniem jest to rodzaj pracy w służbie.. w tym przypadku dla mieszkańców Dzielnicy TARGÓWEK!!!
    Zapewniam pana, że znam kilku urzędników, którzy chętnie poświęcają swój czas po godzinach wspierając akcję WOŚP.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 20:55

    Finał WOŚP na Targówku (i nie tylko) to niesamowite wydarzenie. W czasie ich trwania cała dzielnica żyje razem z orkiestrą. RAFAL może poczytasz trochę o funkcjonowaniu fundacji a nie opowiadasz głupoty. Pełno jest takich ludzi którzy nigdy nie mieli bliższego kontaktu z WOŚP-em ale wiedzą najlepiej na co idą pieniądze, jak to wszystko działa a nawet jak żyje Owsiak ŻENDA! POWINNIŚMY BYĆ DUMNI I SZANOWAĆ TO ,ŻE W POLSCE MAMY TAKĄ AKCJĘ. Ale jak to na polaka przystało jak komuś coś w Polsce wychodzi to oczywiście trzeba o nim myśleć jak najgorzej.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 20:56

    Swietna impreza. Niewiem co temu radnemu nie pasuje. Mlodziez poswoeca swoj wolny czas dla dzieci i seniorow i to jest zle? Oby tak dalej wosp!

  • 22 stycznia 2013 o godz. 21:22

    Przez Pana Stanisławskiego chyba przemawia zazdrość, że młodzi ludzie potrafią zrobić więcej niż niektóre wysoko postawione i wpływowe osoby… Co Pan uczynił, by młodzież z Targówka wyszła z domów?
    W 21. Finał WOŚP na Targówku zaangażowało się wielu młodych i kreatywnych ludzi, którzy postanowili działać, aby coś zmienić i przede wszystkim pomóc potrzebującym.
    Uważam (zapewne nie tylko ja), że żadna złotówka włożona w organizację Finału na Targówku nie została (jak Pan Miłosz to nazwał) zmarnowana. Wręcz przeciwnie, wszelkie środki, jakie zainwestowano w to przedsięwzięcie zostały wykorzystane należycie, czego efekty mogliśmy zobaczyć.
    Tegoroczny Finał był wspaniałym wydarzeniem. Podejrzewam, że to najbardziej pozytywna impreza organizowana na Targówku i nie rozumiem zarzutów Pana Stanisławskiego.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 21:39

    Najłatwiej jest krytykować innych. Ja byłem i mi się podobało. Bardzo sympatyczna grupa wolontariuszy działających w słusznej sprawie. Za rok też będę i wrzucę pieniądze do puszki Wielkiej Orkiestry.

  • 22 stycznia 2013 o godz. 23:59

    Poproszę o sprawozdanie co Pan Radny zrobił dla młodzieży? Jest to jedyna akcja w dzielnicy, która tak mocno angażuje młodzież i uczy ich współpracy. Nawet istniejące jakieś błędy i niedociągnięcia w programie, czy jakieś wpadki są po prostu wynikiem tego, że robią to młodzi ludzie którzy dopiero zdobywają doświadczenie i czasem mają prawo się pomylić. Wszystkich którzy tak tu smarują zachęcam do stworzenia podobnej i tak pozytywnej akcji dla młodzieży.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 00:08

    po pierwsze nie sądzę aby gmina potrafiła sama zorganizować i zebrać 170 tys. zł na szczytny cel. W akcję WOŚP zaangażowało się wielu młodych ludzi , dla których nie była to ciężka praca , a jedynie satysfakcja wynikająca z potrzeby pomocy ludziom jej potrzebujących. Co ostatnio dzielnica Targówek zrobiła ostatnio dla młodzieży ? Cała polska się cieszy z tak szczytnego celu na który zbiera WOŚP , a jedynie ( z tego co wiem 0 jedynie dzielnica Targówek jest nie zadowolona z tego co zrobili wolontariusze.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 00:32

    Zac- celna uwaga. „Rozumiem, że WOŚP dostaje pieniądze i wsparcie od osób prywatnych, ale czy podatnik musi być do tego zmuszany? Dlaczego jeden prywatny podmiot jest wspierany, a drugi nie?”
    Zgadzam się w pełni z ZAC-em i proszę o większy obiektywizm piszących artykuły, bo to już któryś z kolei prezentujący osobiste poglądy piszącego zamiast informacji.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 06:33

    Niedobrze się robi jak czytam powyższe komentarze. Gdybyście choć raz byli w szpitalu z waszymi dziećmi (i nie tylko) widzielibyście ile sprzętu medycznego jest zakupionego przez WOŚP. Gdyby nie coroczne zbiórki na kupno sprzętu medycznego to oddziały dziecięce byłyby na etapie „lampy naftowej”.
    Co do finansowania WOŚP to proszę poczytać statut i coroczne rozliczenia zbiórek oraz wydatkowanie kasy na przystankowy koncert (są dostępne w necie), a nie wypisywanie głupot.
    Co do „Szlachetnej Paczki” i akcji „Caritas” to nie znalazłem nigdzie rozliczeń na co i ile zostało wydane!!!! Dodam tylko ze w przypadku zbiórek przez „Caritas Polska” to 30% z zebranej kwoty przeznaczane jest nie na pomoc ale „na kościół” – tak jest w statucie!!!
    Czytajcie dokumenty zanim coś napiszecie, zadajcie sobie trud aby swoje tezy sprawdzić. Będziecie wiarygodni.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 08:32

    Do niezorientowanych. Budżet NFZ na rok 2013 – 64,5 (mld) = 64.500.000.000 zł. WOŚP zebrał w 2012 roku ca 50 (mln) = 50.000.000 zł z czego ca 12.000.000 zł nie zostało wydane na sprzęt (inne koszty). 64,5 podzielić przez 0,038 = 0,06% (sześć setnych jednego procenta). Nie umniejszam zasług WOŚP, ale mówienie, że Orkiestra zapewnia to, czego nie może zapewnić państwo jest czystym nieporozumieniem. Chyba trochę łatwiej kupić sprzęt robiący i nalepić nalepkę z serduszkiem niż wyremontować szpital, zapłacić pielęgniarkom pensje, zapłacić za energię czy utrzymywać na chodzie zdezelowane karetki pogotowia, które jeździć muszą nawet w zimę. W niektórych gminach rzeczywiście koszty „finału” przerosły pieniądze pozyskane ze zbiórki.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 08:35

    Errata. Oczywiście 0,038 podzielić przez 64,5 = 0,06% (a nie 64,5 / 0,038).

  • 23 stycznia 2013 o godz. 11:07

    Po co ta dyskusja? Nawet jak Targówek dołożył do tej imprezy to co? Gdyby nie było tej akcji to i tak by wydali na coś innego, WOŚP przynajmniej za te pieniądze podreperuje komuś zdrowie. Akcja szlachetna, jacyś idioci robią niepotrzebnie szum.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 11:37

    QWERTY ma rację. Debili jest pełno.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 12:40

    Pan Stanisławski siedzi na ciepłym stołku w Polskim Radiu pobiera tam pensję, jako St.Specjalista w Agencji Muzycznej Polskiego Radia. Ale nigdy nie zrobił żadnej imprezy muzycznej na Targówku… tak bardzo jest zaangażowanym radnym. Fe! Może to i lepiej gdyż na jednym z zebrań Komisji kultury i edukacji w Urzędzie Dzielnicy powiedział „ja się na kulturze nie znam, ale… ” To po co Szanowny Pan bierze udział w takich spotkaniach? Na dodatek zabłysnął brakiem podstawowej wiedzy dotyczącej realizowanych projektów kulturalnych na terenie Targówka. Przyznam, że gardzę takimi pseudoradnymi.
    Po raz kolejny się skompromitował, namawiamy Szanownego Pana do zrzeczenia się mandatu dla dobra społeczności Targówka.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 15:04

    KIM JEST MIŁOSZ STANISŁAWSKI? to m.in przedstawiciel Społecznego Komitetu Obrońców Krzyża

    Panie radny,
    A ile pieniędzy kosztował Event z m.in pana udziałem pod Pałacem Prezydenckim? Nie wstyd Panu????!!! Policja, straż miejska, problemy z komunikacją na Krakowskim Przedmieściu… przez tyle dni. Mieszkańcy okolicznych budynków mieli szopkę za darmo ale ile problemów dzięki tej niezbyt logicznej inicjatywie. Śmieci z kwiatów, zniczy i zdjęć czyściło miasto.
    Czy ten namiot był legalnie rozstawiony?
    I to nawoływanie do nienawiści.
    NIENAWIDZI PAN LUDZI, PRZYKRE.

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,8264846,_Nie_mamy_zadan__Jestesmy_dobrzy__kulturalni_i_umiarkowani__.html

    Ze zbiórki zostaną zakupiony sprzęt do ratowania życia. A pan czym może się pochwalić? PARCIEM NA SZYBĘ? Nie zna pan umiaru.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 15:21

    Czy są w Polsce święte krowy? Wydawało by się że nie. Że nie ma w dzisiejszych czasach już niczego świętego. Krytykować można kościół, rodzinę, tradycję, relatywizować dobro, bohaterskie postawy itd. Święte krowy jednak są! Widać to po stosunku do WOŚP ( i nie tylko). Jakiekolwiek krytyczne pytanie spotyka się z brutalną odpowiedzią: Nie wolno pytać i dołączane są inwektywy. Wyhodowano sobie społeczeństwo które nie myśli. Ale oczywiście uważa, że myśli. Załóżmy, że idea WOŚP jest dobra, czy naprawdę nie może być jednak nic, co warto by było poprawić? Pewnie ci którzy tak ostro zareagowali na moje i radnego sugestie uważają się za osoby bardzo tolerancyjne, choć opinii odmiennych tolerować nie mogą. Podzielę się swoimi wątpliwościami:
    1. Nie podoba mi się filozofia Owsiaka: róbta co chceta. Bo uważam, że nie rób ta co chceta.
    2. Może WOŚP zacznie w przyszłym roku zbierać na naprawę dziurawych dróg – sporo ofiar by się uniknęło. Ulic naprawionych nie trzeba by było naprawiać z budżetu państwa, tak jak i dziś szpital, który dostaje jakieś łóżeczko, albo sprzęt tego już kupować nie musi. Taki maciupeńki zastrzyk dla Dróg Krajowych zamiast dla NFZ jak dotychczas. WOŚP nie pomaga konkretnym ludziom, którzy mają np. tak drogą operację, że NFZ im nie pomoże. WOŚP jedynie wyręcza państwo.
    3. Nie podoba mi się, że WOŚP jest tak upolitycznione. Na przystanek Woodstock zapraszani są jako mówcy właściwie tylko apologeci „grubej kreski” i naszej postkomunistycznej rzeczywistości. Gdyby tak Owsiak przez kilkanaście lat zapraszał jedynie środowisko np. radia Maryja, też by nie wolno było pytać? Też byście mnie wyzywali?
    4. Ciekawi mnie ile państwo łoży na WOŚP i czy nie jest to dyskryminacja innych podmiotów? W akcję zaangażowane są wszystkie instytucje państwowe, samorządowe, policja, wojsko, poczta państwowa, różne służby, straż, fajerwerki, F-16, marynarka, spadochroniarze, cały czas antenowy w publicznych mediach ogólnopolskich i regionalnych, koncerty itd., itp. Ile by to wszystko kosztowało, gdyby prywatna firma chciała to wszystko wynająć, wykupić? Mniej niż 40 milionów? Więcej? Dodajmy, że tylko część pieniędzy zebranych przekazywana jest na szczytne cele, reszta to koszty WOŚP.
    5. Dlaczego Państwo wspiera na taką skalę za moje podatki WOŚP a nie np. Caritas? Choć Caritas jest o wiele bardziej skuteczny bez państwowego wsparcia w zbieraniu pieniędzy.

    To że ktoś się dobrze bawił, nie jest argumentem, że nie mogę zadawać pytań (była dyskoteka w Oświęcimiu – taniec w rytmie holocaustu – ludzie się dobrze bawili)(„OBURZONA”i „Mieszkaniec”). To, że ludzie się integrują też jest niedorzecznym argumentem – i co? Coś ludzi integruje to jest pozbawione wad?(Fanka Miłosza i WWW) To że szczytny cel też nie znaczy, że nie wolno krytykować drogi do tego celu(„XYZ” „WUJOT”). QWERTY też nie dopuszcza pytań o efektywność finansowania, bo i tak urzędnicy by te pieniądze zmarnowali. Ręce opadają. „Jan” chce wysyłać radnego „do pieca”. Dla QWERTY jestem Idiotą. Dla WUJOT debilem. Wyhodowano kulturalne, wrażliwe i myślące społeczeństwo. Naprawdę do was pasuje „róbta, co chceta”.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 15:29

    Róbta co chceta, ale nie czytajta ZAC. Skoro nazwał się idiotą i debilem.
    Zanim zaczniesz pytać innych zapytaj siebie co TY zrobiłeś dla innych? Co zrobiłeś dla społeczności w której mieszkasz? Poza oczywiście wiecznym narzekaniem i pytaniami.
    A przytoczony Caritas to jak napisałem wcześniej z każdej zbiórki 30% przekazuje klechom.

  • 23 stycznia 2013 o godz. 22:02

    ZAC – jakie piękne polityczne pitolenie :)Tak to wszystko opisałeś, że nawet nie chce mi się wpisywać kontrargumentów, bo i tak je olejesz… Z pomocy WOŚPU nie korzystałem, z pomocy Caritasu… Caritas mi nie pomógł, tam ludzie potrzebujący pomocy, to rzeczy. Nie jest to odpowiednie miejsce aby podawać szczegóły, ale nigdy złamanego grosza im nie dam. Uprzedzam, że moja wnioski są z mojego doświadczenia a nie jakiś opowieści.

  • 25 stycznia 2013 o godz. 08:53

    miejcie sobie WOŚP w dup*e! tylko nie zdziw się kobieto, gdy wylądujesz na porodówce w stanie krytycznym a wszystkie urządzenia, na które spojrzysz przed podaniem narkozy będą obklejone wośpowymi serduszkami. Tylko nie zdziw się mężczyzno, gdy pójdziesz obejrzeć pierwszy raz swojego pierworodnego, któremu dawano małe szanse na przeżycie, słodko śpiącego w machinie kupionej przez WOSP. A może dziecko urodziło Wam się zdrowe? Czy ono musi stracić swoje zrowie żebyście pojęli jak ważna jest ta akcja? dla Ciebie być może też!

  • 27 stycznia 2013 o godz. 11:28

    NIK – twoja argumentacja odnosi się do emocji a nie rozumu. Obraz biednych niemowlaków oczywiście jest bardzo mocny i przejmujący. Jednak co z niego wynika? Gdy będziesz w szpitalu i jedyny stół operacyjny będzie z czasów Jaruzelskiego to podziękujesz Jaruzelskiemu i uznasz, że nie wolno go krytykować? A może gdy pojedziesz po poniemieckiej autostradzie w Polsce to myśląc o licznych ofiarach gorszych, polskich dróg podziękujesz Hitlerowi i skrytykujesz jego krytyków? Albo: Pamiętajcie Ojcowie i Matki, kiedy będziecie w Pałacu Kultury od kogo ten dar, zanim Go skrytykujecie! Ja nie uważam, że cel uświęca środki. Ty tak uważasz, a nawet więcej: Uważasz że cel sprawia, że nie wolno nawet o środkach rozmawiać!!!
    Quwerty – proszę Cię abyś wkładał choć troszeczkę wysiłku w swoje wpisy. Piszesz, że nie chcesz podawać kontrargumentów, po czym podajesz argument!! Co to jest „polityczne pitolenie”? Objaśnij mi proszę. Gdy łączę coś z polityką? Objaśnij swój zarzut. „I tak oleję Twoje argumenty” – no chyba nalezę tu do nielicznych, którzy cytują i nawiązują do argumentów innych osób. Dziwne, że o argumentach pisze osoba, która gdy się z kimś nie zgadza nazywa go :”idiotą”.
    Wujot- „nazwał się idiotą i debilem” – każdy może przeczytać, że to nieprawda (każdy kto potrafi czytać ze zrozumieniem).
    „Zanim zaczniesz pytać innych zapytaj siebie co TY zrobiłeś dla innych?” – A kiedy mogę pytać? Podaj mi proszę granicę. Skąd wiesz, że nie robię dużo. To bez sensu – taki bełkot. Będziesz weryfikował, kto ile zrobił dla innych, zanim będzie miał prawo się o WOŚP wypowiadać? „klechom” – z tym językiem to możesz zrobić karierę w partii języka miłości.
    Może zamiast brnąć dalej po prostu przyznacie: Tak można mieć też krytyczny stosunek wobec każdej organizacji. Nawet wobec WOŚP.

  • 2 lutego 2013 o godz. 23:13

    Na stronie Urzędu podali ile kosztowała organizacja Finału WOŚP! To tylko 2000 tysiące, za aktywizacje blisko 800 wolontariuszy i dwóch dni bezpłatnych imprez dla mieszkańców! Co pan radny za taką kwotę zrobi dla mieszkańców?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.