Gdzie staną siłownie na Targówku? Trwa głosowanie! | | targowek.info

Gdzie staną siłownie na Targówku? Trwa głosowanie!

Ratusz wytypował w naszej dzielnicy dziewięć miejsc, w których mogą stanąć siłownie na świeżym powietrzu – ostatecznego wyboru sześciu miejscówek dokonają mieszkańcy. Wy też możecie zagłosować, właśnie w tej chwili.

O planie zbudowania w całej Warszawie 100 plenerowych siłowni – z których 6 stanie w dzielnicy Targówek – pisaliśmy już dwa miesiące temu. Miejski projekt powoli się finalizuje. Wiadomo już, że wszystkie punkty postawi doświadczona w tej branży firma Herkules z Chrzanowa. Zaś na stronie www.wdobrejkondycji.waw.pl właśnie rozpoczęło się głosowanie nad ostatecznymi lokalizacjami siłowni. W naszej dzielnicy na podstawie wielu kryteriów (m.in. prawo do dysponowania terenem, wielkość terenu, dostępność komunikacyjna) urzędnicy zaproponowali 9 miejsc:

fot. wdobrejkondycji.waw.pl
fot. wdobrejkondycji.waw.pl

* przy ul. św. Wincentego, obok urzędu dzielnicy
* przy ul. Kondratowicza, obok Lasku Bródnowskiego
* w Parku Bródnowskim
* w Parku Wiecha, okolice ul. Prałatowskiej
* w pobliżu skrzyżowania Suwalskiej i Turmonckiej
* obok szkoły podstawowej nr 275 przy ul. Hieronima 2
* obok szkoły podstawowej nr 298 przy ul. Krakusa 2
* przy ul. Łodygowej, obok Wolińskiej
* obok osiedla Wilno, przy ul. Bukowieckiej

Rozmieszczenie siłowni może nieco dziwić – aż sześć propozycji dotyczy Bródna, a niewiele mniejszy Targówek (Mieszkaniowy) ma szansę tylko na jedną miejscówkę. Znów dopieszczane jest osiedle Wilno, zaś poza tą lokalizacją mieszkańcy Elsnerowa i Targówka Przemysłowego nie mają na co liczyć. Ale tak czy siak ostateczną decyzję o lokalizacji siłowni podejmiecie wy. Na tej stronie.

Internetowe głosowanie będzie trwało do 10 października, a siłownie w zwycięskich sześciu miejscach zaczną powstawać w okolicach listopada. Tak, wiemy że ten pierwszy termin dziwnie się zbiega z referendum w sprawie odwołania prezydent miasta, a ten drugi oznacza, że świeżo zbudowane obiekty będą bezużytecznie niszczały przez pół jesieni i całą zimę – ale za to już od wiosny…

silowniaherkules_czestochowa
Plenerowa siłownia postawiona przez firmę Herkules w Częstochowie. W Warszawie będą podobne / fot. czestochowa.pl

37 komentarzy na temat “Gdzie staną siłownie na Targówku? Trwa głosowanie!

  • 21 września 2013 o godz. 08:13

    Ciekawe jak to się zbiegło w czasie z referendum o odwołanie bufetowej. Dwie kadencje nic, a tu proszę – kilka tygodni przed referendum prezent i konsultacje!!!!

  • 21 września 2013 o godz. 10:22

    mandatów do czasu referendum też bać się nie musimy ***

  • 21 września 2013 o godz. 11:45

    Kolejna kompromitacja redaktorów.
    Dziwicie się, że na Targówku mieszkaniowym jest tylko jedna lokalizacja. Zapominacie tylko, że lokalizacje zostały zaproponowane przez samych mieszkańców i widocznie niewielu z nich na Targówku Mieszkaniowym się tym interesowało.
    Ze złośliwością czytam „Znów dopieszczone jest Osiedle Wilno”. Znów? Czym tak dopieszczono to osiedle, mogę wiedzieć? Jak sami wiecie w otoczeniu Osiedla Wilno nie ma zbyt wielu atrakcji i taka siłownia to marna kropla w morzu potrzeb, uwzględniając w jakim tempie rozwija się osiedle.

  • 21 września 2013 o godz. 12:55

    tak tak osiedle wilno to przecierz pepek swiata, kto uwaza inaczej ten bumelant i konfident

  • 21 września 2013 o godz. 13:48

    OWIK, przeczytaj jeszcze raz co napisał(a) OW.
    Mieszkańcy Wilna widać potrafili się zorganizować i wskazać lokalizację spełniającą kryteria prawne (prawo do użytkowania) i oddać na nią wystarczającą ilość głosów, żeby została wzięta pod uwagę.

    jeśli siłownia przy bukowieckiej powstanie, będą mogli z niej korzystać wszyscy, nie tylko mieszkańcy OW więc południowa strona Zacisza i Elsnerów też skorzysta.

  • 21 września 2013 o godz. 14:05

    Sam zgłosiłem dwie lokalizację na Targówku Mieszkaniowym, których nie uwzględniono. Pewnie chodzi o to, że cały grunt tu należy do RSM Praga, a ratusz nie chce u nich postawić siłowni.

  • 21 września 2013 o godz. 14:39

    CO ZA GŁUPI POMYSŁ… PO CO TO KOMU?

  • 21 września 2013 o godz. 14:41

    hahahaha w Parku wiecha! :D to jest park? a ja myslalem ze burdel

  • 21 września 2013 o godz. 18:31

    Osiedle Wilno jest dopieszczane chociażby dlatego, że wszystkich działaniach w tych okolicach brane jest pod uwagę TYLKO osiedle wilno, np. zmiana trasy linii 170 – nikt nie wziął pod uwagę mieszkańców Elsnerowa – tylko wilno się liczy.

  • 21 września 2013 o godz. 19:00

    PIM

    A powiedz jak ma nie być brane w różnych działaniach w tel okolicy Osiedle Wilno, skoro jest to jedyna większe skupisko ludności w tym rejonie? Są jeszcze slumsy na Ziemowita i troszkę domków porozsypywanych po całym Elsnerowie.

  • 21 września 2013 o godz. 22:37

    Ciekawe tylko jakie urządzenia zostaną zainstalowane i czy będzie można na nich robić coś innego niż chodzenie lub kręcenie się w kółko… W katalogu firmy Herkules istnieją poręcze oraz różnego rodzaju drążki idealne do ćwiczeń na świeżym powietrzu, ale pewnie sprzęt będzie wybierany na zasadzie „bo ładnie wygląda” przez ludzi, którzy w życiu nawet treningu nie widzieli.

  • 21 września 2013 o godz. 23:12

    Wcale się nie dziwię, że „niewiele mniejszy Targówek (Mieszkaniowy) ma szansę tylko na jedną miejscówkę.” Przecież tu nawet kosz na śmieci długo nie postoi… Rowery Veturillo w Parku Wiecha są systematycznie niszczone, fontanny wyglądają żałośnie, ławki połamane. Po co tam stawiać sprzęt sportowy? Żeby zniknął, albo został zdewastowany po kilku dniach?

  • 21 września 2013 o godz. 23:23

    Ciekawe czy powstanie ta proponowana u zbiegu Łodygowej i Wolińskiej.
    Ja już oddałem swój głos.

  • 21 września 2013 o godz. 23:31

    Ja też zagłosowałam na tą siłownie. Ale fajnie gdyby powstała też ta na Osiedlu Wilno. Zachęcam do głosowania.

  • 21 września 2013 o godz. 23:42

    okolice Wysockiego, jak zwykle nikt nie pamięta, ze to też Targówek. Nic się nie dzieje tu. Moja propozycja: park przy Domu Kultury Świt.

  • 22 września 2013 o godz. 00:27

    @BK

    z ogłoszenia o przetargu:

    W skład zestawu wchodzą:
    1) Wyciskacz – urządzenie mające na celu wzmacnianie mięśni klatki piersiowej, barków i ramion, odpychanie
    od siebie dwóch drążków w pozycji siedzącej – 1 szt.;
    2) Wahadło – urządzenie mające na celu wzmocnienia stawów biodrowych, mięśni brzucha, poprawia koordynacje ruchową, wykonywanie ruchu wahadłowego biodrami w pozycji stojącej i trzymając się za uchwyty – 1 szt.
    3) Biegacz – urządzenie mające na celu wzmocnienie mięśni i stawów nóg, poprawia koordynacje ruchową, poruszanie nogami ruchem naprzemiennym w przód i tył w pozycji stojącej – 1 szt.
    4) Wioślarz – urządzenie mające na celu wzmocnienie mięśni, nóg, ramion i górnej części pleców, przyciąganie uchwytów ku sobie w pozycji siedzącej – 1 szt.
    5) Orbitrek – urządzenie mające na celu rozciąganie mięśni rąk i nóg, wzmocnienie stawów, poruszanie nogami i rękami ruchem naprzemiennym w przód i tył w pozycji stojącej – 1 szt.
    6) Twister – urządzenie mające na celu wzmocnienie mięśni brzucha, poprawia koordynację ruchową, poruszanie bioder w ruchu obrotowym w pozycji stojącej – 1 szt.
    7) Tablica dwustronna z instrukcją korzystania z urządzenia i regulaminem – 4 szt. w tym:
    Tablica 1 zawierająca instrukcję wyciskacz/wioślarz
    Tablica 2 zawierająca instrukcję wahadło/orbitrek
    Tablica 3 zawierająca instrukcję biegacz/twister
    Tablica 4 zawierająca regulamin z dwóch stron

  • 22 września 2013 o godz. 08:14

    miejsca zaproponowane przezemnie i moich znajomych nie ma, te głosowania to śmieszne są-zrobią jak będą chcieli. Wilno teraz rządzi to pępek Targówka.Który władca dostał tam mieszkanie w prezencie?

  • 22 września 2013 o godz. 12:36

    Czemu przy BVzyliańskiej są aż 3?

  • 22 września 2013 o godz. 12:53

    OW

    a byłeś kiedyś na Ziemowita? myślisz, że slumsy? jesteś w duuużym błędzie. te kamienice są zaniedbane i dlatego wyglądają jak slumsy, a ludzie tacy sami jak wszędzie. nawet jeśli jest to „jedyna większe skupisko ludności w tym rejonie” to nie oznacza, że okoliczni mieszkańcy mają być gorzej traktowani i nie oznacza również, że mieszkańcy Elsnerowa mają „dymać” po 800 metrów do autobusu, bo Wilno jest najważniejsze. a tych domów na Elsnerowie to nie jest „troszkę” tylko całkiem sporo i sporo osób tam mieszka i nie są to tylko starsi ludzie.

  • 22 września 2013 o godz. 15:19

    widać, Bazyliańska jest pępkiem świata ;]

  • 22 września 2013 o godz. 16:01

    Popieram pana Wojciecha park przy Domu Kultury Swit.

  • 22 września 2013 o godz. 18:56

    Oficjalna strona Targówka powinna obiektywnie informować o wynikach głosowania. Nikt tu nikogo na siłę nie dopieszcza a zwycięskie lokalizacje cieszyły się oddanymi głosami mieszkańców. Lokalizacji przy osiedlu wolno nie było na liście propozycji, jest to lokalizacja zaproponowana przez głosujących. A że jednomyślnie ją poparto i zainteresowanych głosujących było dość by przejść do dalszego etapu to nie ma czego zazdrościć poza jednomyślnością. Jest w wynikach dość silne zagęszczenie w rejonie Brudna i mam nadzieję, że choć te 3 lokalizacje poza tym rejonem powstaną.
    Siłka przy DK Świt powinna być w pierwszej kolejności zupełnie poza takimi konkursami.

  • 22 września 2013 o godz. 21:09

    @PIM

    Byłem na Ziemowita. Wraz ze znajomymi tam mieszkającymi zeszliśmy do miejscowych delikatesów by zakupić bro. Godzina już była dosyć późna. Była to jedyna okazja kiedy miałem okazję oglądać bijatykę tak na oko, 14-15 letnich, pijanych dziewczyn przy okrzykach zadowolonej gawedzi mniej więcej tego samego wieku i w podobnym stanie upojenia. Dzieci biegające z papierosami w buzi to nie jest rzadki widok. No ale może miałem takiego pecha akurat i zapewne pozostali mieszkańcy to śmietanka intelektualna stolicy, a jak wiadomo czarna owca zawsze się znajdzie. Innych opowieści znajomych nie będę przytaczać. To na temat Ziemowita tyle.

    Gdzie pisałem, że pozostali mieszkańcy Elsnerowa mają być gorzej traktowani? Nigdzie, więc nie przypisuj mi jakichś bzdurnych poglądów, które potem starasz się zwalczyć = nie dyskutuj sam z sobą.

    Co do dymania 800 metrów dalej. Część mieszkańców rzeczywiście ma dalej, ale jest spora grupka osób z rejonów Zacisza i Bukowieckiej, którzy się cieszą że mają teraz bliżej i nie muszą dymać 800 metrów na Radzymińską. Niemniej mnie nie dziwi, że autobus został przekierowany na tereny bardziej zurbanizowane. Tak dzieje się wszędzie! I jeśli mamy zdecydować czy te 800 metrów ma pokonywać 800 mieszkańców Osiedla Wilno (a za chwilę pewnie ponad 1000), czy garstka mieszkańców Elsnerowa, to wybacz, ale myślę, że większość decyduje. Też płacą podatki i im się należy jak psu buda. Nie sa to obywatele drugiej kategorii.

    Nie pisałem o liczbie osób mieszkających na Elsnerowie. Nie pisałem również, że to tylko starsze osoby. Znów przypisujesz mi poglądy, które potem zwalczasz. Rozdwojenie jaźni?

  • 23 września 2013 o godz. 09:16

    PARK WIOCHA! a nie wiecha

  • 23 września 2013 o godz. 12:54

    OW

    myślisz, że jak kupili mieszkanie w Warszawie to płacą też tu podatki? jesteś w ogromnym błędzie. jak wiadomo mieszkanie w Warszawie (nawet w kupionym przez siebie mieszkaniu) nie równa się płaceniu podatków.

    „I jeśli mamy zdecydować czy te 800 metrów ma pokonywać 800 mieszkańców Osiedla Wilno (a za chwilę pewnie ponad 1000), czy garstka mieszkańców Elsnerowa, to wybacz, ale myślę, że większość decyduje” – Twoje zdanie (zacytowane) równa się właśnie temu, że mieszkańcy Elsnerowa JUŻ zostali gorzej potraktowani właśnie poprzez odebranie im jedynego środka transportu i jak piszesz właśnie te osoby są teraz traktowane jako „obywatele drugiej kategorii”.

    i zgadzam się z użytkownikiem PIM. Osiedle Wilno miało w jakimś sensie spowodować rozwój tych rejonów, a nie komplikacje i utrudnienia dla osób już tam mieszkających. a przecież oni też płaca podatki i niejednokrotnie mieszkają tam od pokoleń, więc dlaczego są inaczej/gorzej traktowani?

    no ale czego wymagać od osobnika, który nawet w nazwie ma OW, więc wiadomo za kim będziesz.

  • 23 września 2013 o godz. 13:22

    @MRU

    o autobusie na elsnerów dyskusja była długa ze dwa tygodnie temu.

    sytuacja elsnerowa pogorszyła się przede wszystkim z powodu nie ukończonej ul. wiernej, za co winę ponosi dzielnica, która nie potrafiła w odpowiednim czasie „po ludzku” wykupić jednego z domów stojących na drodze. mieszkańcy ow nie mają żadnej winy, wręcz przeciwnie, za budowę drogi płacą z własnych kieszeni. bo chyba nie żałujesz wycofania (co drugi kurs) autobusu z lnianej i bardowskiego, gdzie dojeżdżali tylko koczujący w okolicy bezdomni.

  • 23 września 2013 o godz. 13:34

    SOSNA

    koczujący bezdomni może też, ale weź pod uwagę, że na ulicy lnianej też mieszkają ludzie, którzy korzystali właśnie z przystanku Lniana nie wspominając już, że na przystanku Jesiotrowa wsiada największa część mieszkańców. poza tym nikt nie bierze pod uwagę, że w związku z tym iż autobus jeździ co drugi kurs czyli co 40 minut albo więcej aby np. dzieci dostały się do szkoły na 8 rano muszą wychodzić 45 minut wcześniej z domów (a to przecież trzy przystanki), że o powrocie ze szkoły nie wspomnę. a niedługo będzie zima i aby przejść nawet ten jeden przystanek od bukowieckiej, gdy spadnie śnieg, trzeba będzie iść po ulicy, bo inaczej się nie da. więc nie da się ukryć, że jest to ogromne utrudnienie i komplikacja.

  • 23 września 2013 o godz. 14:37

    MRU

    w szczycie co 30 min. (+ przesiadka na pl. ratuszowym) ;)

    a może tak elsnerów skrzyknął by się i napisał do ZDM, żeby utworzyć tymczasowy przystanek przy klukowskiej (przy domu na sprzedaż). pas drogowy (dość szeroki) należy do miasta, zdaje się, że ustawienie słupa z rozkładem jazdy nie powinno stanowić problemu. a zawsze byłoby 300 m bliżej.

    niestety rozmowa z działem organizacji przewozów ztm trochę ostudziła mój zapał :|

    aby wnioskować o przystanek trzeba przedstawić projekt organizacji ruchu, co przekracza niestety moje możliwości. przydałaby się pomoc radnego lub kogoś z jakimś doświadczeniem w tej kwestii.

    Panie Krzysztofie?

  • 23 września 2013 o godz. 14:54

    tak, zgadza się. tylko problem w tym, że 170 przejeżdżający przez Elsnerów nagminnie się spóźnia więc często ludzie zwyczajnie nie zdążą się przesiąść (mijają 170 na Klukowskiej) więc nawet wychodzi dłużej niż te 30 czy 40 min. poza tym trzeba by kasować dwa bilety: jeden wsiadając na Jesiotrowej w stronę PKP Zacisze-Wilno, a drugi w stronę Ronda Starzyńskiego.

    a wystarczyłoby puścić każdy 170 prze Elsnerów i w sumie nie byłoby aż takiego problemu. a nawet lepiej gdyby jeden kurs jeździł najpierw przez Elsnerów potem PKP, a kolejny wyjeżdżając z PKP zahaczałby o Elsnerów. podobnie jeździło (może nadal jeździ) 138 na Utracie – robiło zawrotkę przy Matuszewskiej.

  • 23 września 2013 o godz. 15:00

    tylko wtedy trasa 170 się wydłuży o 7-10 min. na kurs i okaże się, że brakuje wozów…

    nie mam pewności, ale wydaje mi się, że od janowieckiej wyznaczona jest (gruntowa) droga do parkingu w sąsiedztwie pl. ostrej bramy. w linii prostej 300 m. może z tej strony?

  • 23 września 2013 o godz. 17:52

    @MRU

    A Ty myślisz, że Ci Elsnerowa jak mieszkają w domkach to płacą podatki? Jesteś w dużym błędzie.
    To jest bzdurny sposób argumentacji, który prowadzisz.
    Nawet jeśli nie wszystcy mieszkańcy Osiedla Wilno nie płacą podatków w Warszawie, to i tak tych płacących będzie znacznie więcej od pozostałych mieszkańców Elsnerowa, którzy „ucierpieli” na zmianie trasy 170. Zresztą tylko czasowej, do czasu wybudowania Wiernej.
    Komunikacja wozi ludzi, którzy za nią płacą. Mieszkańcy Osiedla Wilno płacą za bilety. I linia 170 jest dużo bardzie sensowa przez Osiedle Wilno niż według starego przebiegu trasy. No ale tego na pewno nie zrozumiesz, bo zawiść i nienawiść zasnuwa Ci rozum i oczy.

  • 23 września 2013 o godz. 19:51

    do OW

    a Ty myślisz, że jak mieszkają w domkach to nie płacą podatków? to jest dopiero bzdurna argumentacja, którą jak widać w przebiegu „rozmowy” Ty zacząłeś.

    a ta czasowa zmiana to co najmniej jeszcze kilka miesięcy, więc w zasadzie nie dziwię się MRU i reszcie, że się wkurzają. idzie zima i nie będzie już tak przyjemnie przejść nawet ten jeden przystanek.

    poza tym zastanawia mnie fakt dlaczego na OW jeździ każdy kurs 170, a na Elsnerów tylko co drugi. dlaczego nie zrobiono raz tak, raz tak. byłoby przynajmniej sprawiedliwie.

  • 23 września 2013 o godz. 20:49

    OW, mam wrażenie, że nastrój „zazdrości i nienawiści” trochę Ci się udzielił. odrobinę empatii proszę. to, że na wilnie mieszkańców jest więcej (bo raczej jest, a jeśli nie, to za chwilę będzie) nie znaczy, że wszystkich pozostałych beretami nakryć trzeba. odrobinę empatii proszę.

    miałem nadzieję, że spróbujemy rozwiązać problem, aby wilno syte było i owca cała…

    OW, MRU: przerzucanie się hasłami kto płaci tu podatki, a kto nie nic konstruktywnego nie wnosi, bo zaraz zejdziemy na temat kto płaci więcej, a kto mniej i czyja racja jest mojsza niż twojsza.

    a później zejdziemy do haseł, które można w rzeczonym autobusie usłyszeć: niech bogacze sobie samochodami jeżdżą.

    polskie piekiełko… :(

    WITS: mam nadzieję, że chociaż chodnik uda się w tym roku zbudować przy wiernej, rury już chyba zakopane (?), a ze swojskiej do przystanku 320 m.

  • 23 września 2013 o godz. 22:08

    @WITS

    Odnosiłem się do tekstu MRU, który twierdzi, że mieszkańcy Osielda Wilno nie płacą podatków więc im autobus się nie za bardzo należy. To pytam skąd wie, że pozostali mieszkańcy Elsnerowa płacą te podatki?

    Sprawiedliwie to jest tak, że kursy powinny być opłacalne bo ostatecznie wszyscy do tego dopłacamy. Jeśli zgadzasz się, żeby autobusy woziły głównie powietrze, to proszę zrób to z własnej kieszeni.

    @SOSNA

    Mi empatii nie brakuje. Z tego co zauważyłem jest na odwrót. Mieszkańcy Osiedla Wilno są rozpieszczani przez władze, a wszystko z powodu zawiści innych mieszkańców Targówka.

    Gdzie napisałem, że innych należy przykrywać beretami??? Odpowiadam jedynie na teksty, że nam nic się nie należy, bo niby podatków nie płacimy, etc!
    Jak mieszkańcom Elsnerowa się nie podoba przebieg linii 170 to niech protestują i składają skargi do ZTM, a nie wypisują bzdury, że to mieszkańcy Osiedla Wilno są winni.
    Poza tym jak zauważyłem, a jakoś nikt tego nie zauważa, część mieszkańców ma dalej, ale niektórzy mieszkańcy Elsnerowa (ul. Bukowieckiej) oraz z rejonów Zacisza za torami raczej nie marudzą. Więc nie dramatyzujmy.

  • 23 września 2013 o godz. 22:49

    tylko, że zacisze za torami ma radzymińską, a 170 to jedyny autobus na elsnerowie.

    jechałem ostatnio na osiedle kursem przez elsnerów (zawsze na takie trafiam ;]), oczywiście spóźnionym. na krzewnej wysiadło z 15 osób, na wilno, przez bardowskiego, pojechałem ja i pewna nieznajoma mi niewiasta ;P

    jeśli chodzi o powroty z osiedla (bo jeszcze nie mieszkam) różnice są mniejsze.

    konkludując: zauważyłem, ilu mieszkańców elsnerowa ucierpiało na zmianie trasy, rozumiem więc ich rozżalenie.

    i próbuję załatwić sprawę tak, żeby pogodzić obydwie strony, i nie reagować na (wspomniane wcześniej) mniej lub bardziej absurdalne zarzuty. w końcu jesteśmy (właściwie będziemy) sąsiadami.

    pozdrawiam wszystkich :)

    PS. pomyśleć, że całą nagonkę nakręcił* jednym zdaniem red. MATZ, niemalże jak GW nakręcająca/podtrzymująca wojenkę „słoików” z pseudo-rodowitymi warszawiakami

    *może przesadzam, ale chyba jestem blisko

  • 24 września 2013 o godz. 06:53

    SOSNA

    Redaktor MATZ niestety jest przedstawicielem sporej grupki osób, które myślą podobnie. Mieszkańcy Osiedla Wilno to rozpieszczeni „bogacze”, no i wiadomo, że słoiki przecież.

    Zresztą wątek jest o siłowni i jeśli powstanie to właśnie dzięki mieszkańcom Osiedla Wilno, a korzystać z niej będą przecież mogli inni mieszkańcy Elsnerowa i pobliskiego Zacisza.

  • 24 września 2013 o godz. 19:05

    Coraz lepiej. Najpierw zostałam słoikiem a teraz jeszcze bogaczem:) Ciekawe sobie osiedle wybrałam.
    *SOSNA – to dobry pomysł z tymi gruntowymi drogami – kłopot tylko w tym że się one pojawiają i znikają bo się tymczasowe na potrzeby budowy, albo są rozjechane w błoto i trudno się idzie. Zapraszamy na spacer do nas na obadanie skrótowych ścieżek. Jak nie ma dogodnej ścieżki to trzeba ją wydeptać a to każdy Warszawiak potrafi doskonale.

    A tymczasem wspólnie głosujmy za lokalizacją siłowni przy Bukowieckiej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.