Tak sprzedaje mieszkania Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bródno" | targowek.info

Tak sprzedaje mieszkania Spółdzielnia Mieszkaniowa „Bródno”

Zajrzeliśmy do księgi wieczystej najbardziej reprezentacyjnej nieruchomości SM Bródno. Wiecie, kogo tam znaleźliśmy?!

 

Zgodnie ze swoim statutem, spółdzielnia Bródno „prowadzi wspólne przedsiębiorstwo w interesie swoich członków”.  Wszyscy członkowie spółdzielni (a jest ich aż 26 tysięcy) są równi. Chociaż można odnieść wrażenie, że niektórzy są jednak znacznie równiejsi.

Dlaczego tak uważamy? Bo po prostu zajrzeliśmy do księgi wieczystej inwestycji „Różopol-Bródno” – najbardziej reprezentacyjnego budynku zbudowanego przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Bródno”  w Warszawie.

Położony jest on w świetnym miejscu przy skrzyżowaniu ul. Kondratowicza z Rembielińską – blisko są szkoły, park, szpital i centra handlowe, bezpośrednio pod blokiem przystanki tramwajowe i autobusowe, a niedługo będzie tam też stacja metra, z której do centrum Warszawy będzie można dotrzeć w 20 minut.

W eleganckim, wyróżniającym się na plus architekturą budynku na ul. Kondratowicza, w latach 2010-2012 SM „Bródno”  zbudowała 122 mieszkania. Ceny mieszkań tam były jak na Warszawę oszałamiająco niskie – wynosiły 4800 zł za metr kwadratowy (dziś na rynku wtórnym te same mieszkania kosztują po ok. 8-9 tys. zł za m2, a gdy za cztery lata będzie tu metro, cena zapewne jeszcze wzrośnie).

Na takie okazyjne lokale w 2010 roku musiało być bardzo wielu chętnych. Komu spośród 26 tysięcy członków spółdzielni udało się zrobić doskonały interes i kupić tam sobie mieszkanie? Sprawdziliśmy to.

Do księgi wieczystej bloku „Różopol-Bródno” przy ul. Kondratowicza kupujący byli wpisywani zgodnie z kolejnością zakupu – im ktoś wcześniej nabył lokal, tym jest wyżej na liście 122 właścicieli. Dlatego nawet nie musieliśmy patrzyć na końcówkę listy nabywców.

W atrakcyjnym i wyjątkowo tanim spółdzielczym bloku na rogu Kondratowicza i Rembielińskiej jako jedni z pierwszych nabyli mieszkania m.in.:

* MACIEJ A., syn Sławomira A., obecnego burmistrza Targówka (i do niedawna przewodniczącego Rady Nadzorczej SM Bródno).
* MACIEJ SZ., syn Krzysztofa Sz., Prezesa Zarządu SM Bródno.
* MARIUSZ T., syn Ryszarda T., Wice Prezesa i Głównego Księgowego SM Bródno.
* ARTUR G., syn Andrzeja G., radnego Targówka z ramienia SM Bródno.
* BOŻENA W., radna Targówka z ramienia SM Bródno.
* TERESA K., członkini Rady Nadzorczej SM Bródno.
* MARCIN K., syn wspomianej powyżej Teresy K.
* EWA S.-K., córka Jadwigi S., zasłużonej, już emerytowanej dawnej członkini Rady Nadzorczej SM Bródno.
* MAREK SZ., syn Tadeusza Sz., emerytowanego członka Rady Nadzorczej SM Bródno.
* JERZY Ż., członek Rady Nadzorczej SM Bródno, niedawny kandydat na radnego Targówka z ramienia SM Bródno.
* JACEK W., niedawny kandydat na radnego Targówka z ramienia SM Bródno.

To nie koniec listy nabywców najlepszych mieszkań w prestiżowej inwestycji SM „Bródno” przy Kondratowicza. W księgach wieczystych są zapisani m.in. jeszcze jeden dawny członek Radny Nadzorczej SM Bródno, syn inspektorki nadzoru SM Bródno, były prokurent SM Bródno… A to tylko jeden z kilku nowych bloków zbudowanych w ostatnich latach przez bródnowską Spółdzielnię.

W jaki sposób były sprzedawane mieszkania w osiedlu „Różopol-Bródno”? Po ponad siedmiu latach nikt nie jest w stanie sobie tego przypomnieć. Być może dlatego, że mogło to wyglądać podobnie jak całkiem niedawno w przypadku innej inwestycji SM Bródno – planowanego osiedla „Bródno Centrum”.

Otóż Zarząd Spółdzielni te planowane mieszkania tuż przy przyszłym metrze wycenił na 5500 zł za m2. I ogłosił ich sprzedaż na stronie internetowej SM Bródno w lipcu 2016 r. – bez rozgłosu, bez żadnej kampanii reklamowej, bez żadnych innych ogłoszeń. W środku ostatnich wakacji wszystkie 81 mieszkań rozeszło się w… kilka dni.

Wiemy to bezpośrednio od osoby „z zewnątrz”, która kontaktowała się ze spółdzielnią od razu po opublikowaniu informacji o „Bródno Centrum” na stronie SM Bródno. I już wtedy usłyszała, że wszystkie lokale są dawno zarezerwowane… Osiedle to jeszcze nie istnieje, więc jeszcze nie możemy zajrzeć do jego księgi wieczystej. Ale coś czujemy, że szykuje się interesująca lektura.

Dwa tygodnie temu zapytaliśmy Spółdzielnię „Bródno” m.in. na jakich zasadach można było nabywać mieszkania w inwestycjach „Różopol-Bródno” oraz „Bródno Centrum” oraz czy niektórzy członkowie spółdzielni mają przy zakupach mieszkań jakieś specjalnie uprawnienia. Niestety, mimo powtarzania pytań, 14 dni później wciąż nie dostaliśmy od Spółdzielni żadnej odpowiedzi.

 

zdjęcie na górze: budynek „Różopol-Bródno” przy ul. Kondratowicza 11 / fot. targowek.info

AKTUALIZACJA 24.05.2017

Dwa dni po publikacji artykułu otrzymaliśmy od Spółdzielni Mieszkaniowej „Bródno” odpowiedź na nasze pytania. Poniżej przytaczamy ją w całości.

 

W nawiązaniu do Pana wystąpienia – e-maila z dnia 9.05. br., Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Bródno” informuje wg poniższego.

Proces przygotowywania i realizacji inwestycji każdorazowo jest przedstawiany i opiniowany przez Komisję Rady Nadzorczej oraz akceptowany przez Radę Nadzorczą Spółdzielni Mieszkaniowej „Bródno”. Rada Nadzorcza sprawuje kontrolę i stały nadzór nad działalnością inwestycyjną, zatwierdza również szacunkowe wstępne koszty oraz rozliczenie końcowe inwestycji. Tak było w przypadku inwestycji „Różopol-„Bródno” (zrealizowanej w latach 2010-2012 r.), „Nowe Bródno” (zrealizowanej w latach 2014-2016 r.), a także nie inaczej odbywa się dla rozpoczynanej inwestycji „BRÓDNO-CENTRUM”.

Zgodnie z kompetencją Rada Nadzorcza uchwaliła dla każdej inwestycji „Zasady rozliczania kosztów zadania inwestycyjnego i ustalania kosztu budowy lokali i miejsc postojowych w ramach zadania (…)”.

Wyżej wymienone Uchwały określiły zasady naboru i dokonywania rozliczeń inwestycji. Ponadto informujemy, że na dzień dzisiejszy podpisane zostały umowy wstępne dotyczące inwestycji „BRÓDNO-CENTRUM” w pełnym zakresie lokali. Nie oznacza to możliwości rezygnacji uczestników inwestycji z budowy lokalu co za tym idzie przystąpienia do inwestycji kolejnych osób, które złożyły wniosek -deklarację.

 

168 komentarzy na temat “Tak sprzedaje mieszkania Spółdzielnia Mieszkaniowa „Bródno”

  • 22 maja 2017 o godz. 07:36

    DAWNO PISALEM ZE TE SM BRODNO, RSM I INNI TO GRUPY O ZABARWIENIU NEPOTYCZNO MAFIJNYM. SPRZEDALI LOKALE, ZIEMIE ODDAJA ZA BEZCEN BYLE KOMU BYLE OSIEDLE ZROBIC. STAD TEN SYF I CHAOS

  • 22 maja 2017 o godz. 07:38

    A czego można się spodziewać po kimś, kto wchodźi w koalicję z PO?

  • 22 maja 2017 o godz. 07:43

    No tak, ale pamiętam a było to około 2009/2010 roku, bez problemu można było wpisać się na listę i zarezerwować mieszkanie w Różopolu, tyle że zaraz się wypisałem gdyż gwar tam duży i słoiki brzękają.

  • 22 maja 2017 o godz. 08:59

    MACIEJ A., syn Sławomira Antonika – Gratuluje inteligencji „redakcji” przy chronieniu danych osobowych.

  • 22 maja 2017 o godz. 09:05

    pytanie mam: czy naprawdę jesteśmy bezradni wobec czegoś takiego???

  • 22 maja 2017 o godz. 09:45

    Do Karl:
    ochrona danych osobowych nastąpiła. Pan Sławomir Antonik jest osobą publiczną i jego nazwisko nie jest podjęte ochroną. Nazwisko jego syna oczywiście. Tak jest skonstruowana ustawa.
    Szanowny Karlu, też jesteś na liście?

  • 22 maja 2017 o godz. 10:04

    Gorszy sort kupił mieszkania w spółdzielni . Do sądu . Skazać na karę dożywocia . Odebrać mieszkania i oddać lepszemu sportowi.

  • 22 maja 2017 o godz. 10:23

    Dziwie się , ze redakcja nie zgłosiła sprawy do prokuratury. Bo jest to afera stulecia. Ludzie , których nie lubicie kupili mieszkania . Trzeba zachęcić innych do hejtu na spółdzielnię . Wszak jest konkurencją dla deweloperów , których z kolei bardzo lubicie , bo zamieszczają u was ogłoszeni

  • 22 maja 2017 o godz. 10:34

    do Jarosław: Podziękowałeś tacie za mieszkanie w Różopolu? Pewnie jako pierwszy je miałeś.

  • 22 maja 2017 o godz. 10:38

    Moge się założyć, że wszystko odbyło się „zgodnie z prawem”. Bo na tym polega działalność elit w Polsce (nachapać się i nie dać złapać, no i oczywiście podzielić się między sobą „łupem”, żeby ręka rękę myła).
    Ale jest na to proste wyjście (jesli chodzi o SM Bródno) – niech te 26 tysięcy choć w małym procencie się zorganizuje i PRZEGONI TE „ELITY”, ZMIENIAJĄC ZARZĄD SPÓŁDZIELNI.

  • 22 maja 2017 o godz. 10:41

    Spółdzielnia sprzedaje mieszkania bez kampani reklamowej , wykupionej na portalu targowek info . Już samo to powinno być najgorszym przestępstwem. 10 lat więzienia dla niewdzięczników , to absolutne minimum

  • 22 maja 2017 o godz. 10:45

    Do tt . Budując tanio nachapali się . Możesz mi podać sposób tego chrapania ?

  • 22 maja 2017 o godz. 10:54

    Do tt . Działalność elit w Polsce polega na działaniu zgodnie zprawem. To okropny kraj . Zmienić elity na takie , które będą działać bezprawnie. Gratuluje logiki myślenia.

  • 22 maja 2017 o godz. 10:58

    do Lepszy sort:
    Pozdrów tatę Sławka .

  • 22 maja 2017 o godz. 11:02

    Do 100 krotka. Nie jesteśmy bezradni. Trzeba stworzyć spoleczna liste osób na Targówku , którym oprócz chleba nie można nic kupować.

  • 22 maja 2017 o godz. 11:08

    Do ms . Całe szczęście , ze nie jesteś byle kim ,bo byś dostał kawał ziemi od spółdzielni i dopiero miałbyś klopot

  • 22 maja 2017 o godz. 11:21

    Do sm podaj mi namiar do tych , którzy sprzedają byle komu ziemie za bezcen. Ja jestem byle kim i moi znajomi też i moja rodzina.Tylo pośpiesz się ,żeby mnie nikt nie ubiegł.

  • 22 maja 2017 o godz. 11:23

    Rynek mieszkaniowy jest w Polsce wielkim skandalem. Podobnie wygląda sprawa mieszkań komunalnych itd. Zwykli ludzie niczego nie będą w stanie załatwić. Bardzo dobrze, że takie sprawy są nagłaśniane.

  • 22 maja 2017 o godz. 11:33

    Jakim skandalem? Zwykły człowiek nie może kupić mieszkania Polsce . To trzeba mieć skrzydła , albo dwa nosy żeby kupić lokal. Ja się z takimi wymogami nigdy nie spotkalam

  • 22 maja 2017 o godz. 11:39

    Żeby otrzymać mieszkanie komunalne trzeba spełnić ustawowe warunki . Poczytaj ustawę , bycie zwykłym człowiekiem nie dyskwalifikuje ubiegającego się o takie mieszkanie.

  • 22 maja 2017 o godz. 11:54

    Oj, widzę, że w komentarzach uaktywnili się „obdarowani”, bo jak inaczej nazwać rozdawnictwo mieszkań w rażąco niskich cenach wąskiej grupie, której uprzywilejowanie polega na tym, że tylko oni są dopuszczani do takich „okazji”. Program Rodzina na Swoim w pełnej krasie…

    Przysłowia mądrością narodów, z tym, że tu mamy do czynienia z twórczym rozwinięciem tych przysłów. Wszyscy znają przysłownej: Jak cię złapią za rękę, krzycz, że to nie twoja ręka. A rozwinięcie polega na tym, że należy krzyczeć, nie tylko, że to nie moja ręka, ale ręka tego, kto zauważył, że ręka rękę myje.

  • 22 maja 2017 o godz. 11:55

    Ja tez jestem byle kim . Gdzie i kiedy mogę się zgłosić po spółdzielcza ziemie ?

  • 22 maja 2017 o godz. 11:58

    Wystarczy powiedzieć , czy trzeba udokumentować . Bo tez bym mógł wziąć z hektar nawet dwa .

  • 22 maja 2017 o godz. 12:05

    Ceny były rażąco niskie to kto dołożył resztę . Podziel się ta wiedzą.

  • 22 maja 2017 o godz. 12:11

    Jeszcze raz zadam pytane. Co się dzieje z pieniędzmi ze sprzedaży gruntów przeróżnym deweloperom? Co KONKRETNEGO dla dzielnicy zrobiono za te pieniądze?

  • 22 maja 2017 o godz. 12:15

    Kupiłem mieszkanie w tej inwestycji . jestem zadowolony , chociaż strasznie przeciągało się rozpoczęcie budowy .jestem słoikiem . Obserwowałem stronę SM Bródno bo znajomy powiedział ,ze tanio budują .Nie czuje się obdarowany . Kupiłem za własne pieniądze i nikt mi niczego nie darował . To jakaś nagonka na ludzi tam mieszkających . Zazdrość , bo będą mieli blisko metro . To takie polskie.

  • 22 maja 2017 o godz. 12:18

    Podaj dokładnie o które grunty chodzi.

  • 22 maja 2017 o godz. 12:29

    Jeśli osoba prywatna sprzedała grunt stanowiący jej prywatny majątek deweloperom, to powinna pieniądze przeznaczyć dla dzielnicy?

  • 22 maja 2017 o godz. 12:32

    NIC nie zrobiono. Panowie, ktorzy sprzedają działki na lewo i prawo mają kilka mieszkań, domy, wakacje na Pacyfiku dwa razy w roku i kilka zero na kontach.

  • 22 maja 2017 o godz. 12:37

    Trzeba zapytać tych którzy sprzedali grunty deweloperom . Ale nie sadze , by chcieli się tłumaczyć na co przeznaczyli swoje pieniądze , bo to ich prywatna sprawa.

  • 22 maja 2017 o godz. 12:44

    Ten artykuł to lektura dla członków Spółdzielni o tym jak zarząd i osoby z wierchuszki dysponują ich pieniędzmi de facto na cele własne. W 2010 r. ceny mieszkań były najwyższe w historii i na Bródnie w tamtym czasie za metr trzeba było zapłacić ok 8-9 tyś. A zarząd i kolesie zamiast sprzedać mieszkania po rynkowych cenach i tym samym wzbogacić Spółdzielnię, a następnie przeznaczyć te pieniądze na cele związane z remontami budynków Spółdzielni, podnoszeniem standardu życia spółdzielców etc., „obdarowała” tanimi mieszkaniami rodziny. Ryzyko związane z inwestycją obciążało Spółdzielnię. Budowa generowała koszty związane z obsługą inwestycji etc. A „uprzywilejowani” kupili mieszkania za „cenę” materiałów budowlanych..

  • 22 maja 2017 o godz. 12:48

    Spółdzielnie mieszkaniowe działają na zasadach non profit . Znaczy to że nie mogą zarabiać na inwestycjach .

  • 22 maja 2017 o godz. 13:12

    Do Prawnika: kryteria dochodowe czy metrażowe na mieszkania komunalne są tak niskie, że człowiek zarabiający nawet najniższą krajową pensję jest na to „za bogaty”. A potem okazuje się, że zakwalifikowano różne osoby , które zarabiają powyżej średniej krajowej. Głośna już była sprawa radnej, która przyszła z komisją do własnego domu bo jej syn starał się o mieszkanie.

  • 22 maja 2017 o godz. 13:14

    Do racjonalizatorom chwała:
    A czyje to były grunty? Np. ostatnio sprzedano pole PGR developerom. Tylko, to nie były grunty dzielnicy/miasta tylko ANR (Agencji Nieruchomości Rolnych). ANR przeznaczył jedną działkę dzielnicy, na której może powstać szkoła – nieodpłatnie.

  • 22 maja 2017 o godz. 13:15

    Do Zadziwionej. Widocznie Ciocia z gminy załatwiła Ci mieszkanie to masz słabe pojęcie o sytuacji. Skoro mieszkania kosztują po 9 000 zł z metra a po cichu są sprzedawane po 5 000 zł to nie jest do końca fair. Zwłaszcza, że w takiej Spółdzielni Mieszkaniowej jest wielu członków, nie mówiąc już o osobach spoza. I potem okazuje się, że niektórzy mają nagle po 10 mieszkań a wieloletni członkowie nie mają żadnego.

  • 22 maja 2017 o godz. 13:40

    Teraz juz wiadomo dlaczego nie przeszedl projekt koncowej stacji metra II na Bialolece.

  • 22 maja 2017 o godz. 14:01

    SM sprzedała działkę pod tą inwestycję, wykonawca wybudował na działce budynek, koszty działki i budowy pokryli mieszkańcy nowej inwestycji, ich strukturą organizacyjną była SM Bródno, ceny niskie bo są z pominięciem zarobku „developera” czytaj spekulanta budowlanego (SM z powodów prawnych nie może zarabiać na budowie nieruchomości). Zainteresowanie inwestycją było średnie, bo mało kto chciał ponieść ryzyko kupowania „dziury w ziemi” z wizja oddania budynku do użytku za 2/3 lata.

  • 22 maja 2017 o godz. 14:02

    Do @Inżynier
    Czy wszystkie grunty, znajdujące się w granicach dzielnicy Targówek, należały do ANR? Co z pozostałymi gruntami?

  • 22 maja 2017 o godz. 14:08

    Wiesz o kimś kto ma 10 mieszkań i jest i ma wpływ na decyzje zapadające w spółdzielni ? Do klif

  • 22 maja 2017 o godz. 14:19

    O grunty trzeba pytać w ewidencji gruntów .

  • 22 maja 2017 o godz. 14:37

    1 newsik i ile się poszkodowanych odezwało :D hahhaah a rsm sm bródno i ekipa Antonika i spólki kolejne ziemie sprzedaje.

  • 22 maja 2017 o godz. 14:51

    do Jan . Fajnie być oszczercą , ile to daje prawdziwej radości . A potem do kościółka .

  • 22 maja 2017 o godz. 15:20

    Do M: aż tak się naszymi spółdzielniami nie interesuję ale weźmy chociaż przykład prezydenta Gdańska. Myślę, że to nie jest odosobniony przypadek.

  • 22 maja 2017 o godz. 15:23

    Do SM: w dzisiejszych czasach większość mieszkań sprzedaje się przed wybudowaniem- tak było i jest także na Targówku. Niestety, tak jak na Borzymowskiej, mieszkania kupione a blok nieskończony.

  • 22 maja 2017 o godz. 16:30

    Tak na marginesie. Ostatnie lokale na Różopolu sprzedawano rok po rozpoczęciu inwestycji. Radzę sprawdzać stronę S.M. Chętnych na początku było 2 x więcej niż lokali
    Był tylko jeden problem
    60 procent tych co się zapisali nie dostało kredytu. Więc można było nabyć lokal. Te kilka osób rzeczywiście jest powiązanych z S.M. Ale mieszkań jest tam ok 170
    Czy reszta to też prominenci S.M. Bródno? Trochę stronniczy artykuł

  • 22 maja 2017 o godz. 16:46

    Do klif . Zapewniam cię , ze prezydent Gdańska nie ma mieszkania w s m Brodno.

  • 22 maja 2017 o godz. 16:57

    Zapraszam tych którzy chcą działać, a nie gadać – na Walne SM Bródno. Więcej informacji na stronie mieszkancysmbrodno.blogspot.com i na http://www.facebook.com/mieszkancy.sm.brodno/

  • 22 maja 2017 o godz. 16:58

    To samo jest w Bródnowskich Administracjach – pseudo konserwatorzy to rodzinka albo znajomi osób tam zatrudnionych taka niby scheda przechodzi z pokolenia na pokolenie, babcia kiedyś pracowała wciągnęła córkę a ta syna i synową. Na osiedlu wszystko się sypie bo podwykonawcy z podpisanymi umowami nie dlatego że solidni tylko po układzie. To samo z firmami sprzątającymi – syf, trawa koszona max 2x w roku, mycie całej 13 piętrowej klatki jednym wiadrem wody, odśnieżanie łopatami ze sklejki sosnowej. XXI wiek a o szorowarkach mechanicznych lub zamiatarko-odśnieżarkach nikt nie słyszał, chodniki i parkingi zamiatają się od wielu lat same jak wiatr powieje i deszcz lunie.
    A „Panowie” właściciele lans na fejsiku z siłowni, knajpek albo wycieczek na Kilimandżaro.
    Pójdziesz do administracji z jakaś skargą to zlewają Cię ciepłym moczem bo i tak zamiotą pod dywan przecież to ich ziomki a ręką rękę myje a Ty masz płacić i kropka.

  • 22 maja 2017 o godz. 17:02

    Na jakim osiedlu jest tak beznadziejnie ?

  • 22 maja 2017 o godz. 17:40

    Do kilf . Nie można być członkiem spółdzielni nie mając żadnego mieszkania.

  • 22 maja 2017 o godz. 17:44

    Do anu . Wszyscy znają zapewne także przysłowie : sądzę innych według siebie

  • 22 maja 2017 o godz. 17:47

    Do Janusz. Mój tata nie żyje od kilkunastu lat . Sam go pozdrów jak znasz sposób.

  • 22 maja 2017 o godz. 17:51

    Do Jan. Wakacje na Pacyfiku to chyba jakiś ekstremalny obóz przeżycia .

  • 22 maja 2017 o godz. 18:00

    Do mu warszawiak . Ryzyko związane z inwestycją ponosili ci którzy wpłacali na mieszkanie.

  • 22 maja 2017 o godz. 18:15

    Do anu .grupa 170 rodzin nie jest taka znowu wąska .

  • 22 maja 2017 o godz. 18:23

    rozumiem, że prokuratura zawiadomiona?

  • 22 maja 2017 o godz. 18:28

    pozwólcie sobie dalej zabudowywać kondratowicza… pozwólcie sobie stawiać nowe bloki tak, byście ze starych świata nie widzieli… pozwólcie sobie wykarczować las bródnowski i park bródnowski pod nowe inwestycje… pozwólcie sobie zwęzić ulice… pozwólcie sobie zabrać miejsca parkingowe… pozwólcie sobie żyć w takim syfie jaki jest wokół różolpolu… pozwólcie sobie by psy nowych mieszkańców srały wam pod oknami… nowi chcą mieć czysto, nowi chcą mieć bezpiecznie

    słyszałem już głosy z nowych bloków, że „wszystko byłoby fajnie gdyby nie ten plebs mieszkający obok”

  • 22 maja 2017 o godz. 18:30

    do Adam .Z pewnością portal już to zrobił . Wykryli straszliwa aferę to powinni to dalej pilotować .

  • 22 maja 2017 o godz. 18:45

    Przepraszam bardzo , ale wokół rózopolu nie ma żadnego syfu . Zaburzenia maniakalne należy leczyć .

  • 22 maja 2017 o godz. 18:56

    Mam nadzieję ,że Maciej A, Maciej Sz, Artur G i inni są już oskarżeni .Wszak dopuścili się pospolitego przesępstwa polegającego na tym , ze cena mieszkań , które nabyli 7 lat temu wzrosła do dzisiaj o około 3000 za metr kwadratowy . Prawdziwi Polacy nie powinni pozwolić mieszkać im w tak drogich kwaterach . Niech idą pod most .

  • 22 maja 2017 o godz. 19:02

    Jak Szyszko dalej pozostanie na stanowisku , to wykarczowanie lasku i parku masz jak w banku Antonowie . Daje radę puszczy to na nasz park i lasek wystarczy mu jeden dzień , może jeszcze noc , bo oni uwielbiają pracować w nocy .

  • 22 maja 2017 o godz. 19:05

    Sprawdźcie nowa inwestycje Bródno Centrum, to dopiero,, kwiatki,, podanie złożone na początku czerwca i już nic nie było-odrzucone , a ogłoszenie w internecie w lipcu to lipa! Osoby co są tam na liście podobne do tych z Rozipolu!

  • 22 maja 2017 o godz. 19:06

    Znam taka chorobę , gdzie się słyszy głosy . Do antonow

  • 22 maja 2017 o godz. 19:10

    Do mieszkańca starych blokow . Ogłoszenie było w lipcu a ty już wczerwcu złożyłeś podanie . Może na coś innego

  • 22 maja 2017 o godz. 19:47

    Jak spółdzielnia zaczy na budować to bardzo liczne glosy mieszkańców , żeby zabronić inwestycji , że niepotrzebne nowe bloki ,że ciasno. Ewentualni nabywcy również oburzeni , że nie można załapać się na mieszkanie w spółdzielni czyli za mało budują. Portal targowek info tez raz krytykuje , że znów nowa spółdzielcza inwestycja. Innym razem, że niektórzy chętni odprawieni zostali z kwitkiem że to wręcz skandal .

  • 22 maja 2017 o godz. 20:03

    Do Lolo,nie na coś innego tylko na Bródno Centrum,już w czerwcu sobie pobrali,podania leżą w spółdzielni,można sprawdzić,członkowie RN już sobie zaklepali jak podejmowali decyzję!
    informację mi przekazał ten co dawno już się zapisał i już nic nie było,ale był miły!!!

  • 22 maja 2017 o godz. 20:05

    Do mieszkańca starych bloków . Jak podobne , to pewnie rodzina i to bardzo bliska

  • 22 maja 2017 o godz. 20:11

    a ja jestem ciekaw gdzie i za ile mieszkają wszyscy dyskutanci ? i czego zazdroszczą sobie nawzajem ? i dlaczego ciągle krytykują innych ?

  • 22 maja 2017 o godz. 20:14

    Przecież członków rady nadzorczej nie jest stukilkudziesięciu . Nawet jak sobie zaklepali to chyba nie wszystkie . Przecież te mieszkania nie są za darmo . Też trzeba wyłożyć gruba kasę. Do mieszkańca starych bloków

  • 22 maja 2017 o godz. 20:21

    Do Adama . Zapewne spora cześć dyskutantów dostała mieszkania za darmo . Teraz zazdroszczą tym którzy musieli wziąć kredyt na trzydzieści lat. Takie polskie piekiełko . Jad leje się strumieniem wtedy jest miło i fajnie . Typowy katolicki kraj

  • 22 maja 2017 o godz. 21:14

    Śmieszne jest tłumaczenie, że spółdzielnia nie zarabia na inwestycjach. To po co buduje te wszystkie bloki? Charytatywnie? To niech lepiej zrobią w ich miejscu skwerki albo place zabaw, pożytek dla społeczności Bródna będzie na pewno większy.
    Chyba że budują po to, żeby obdzielić kolesi. To wtedy nabiera sensu.

  • 22 maja 2017 o godz. 21:29

    Tylko że za kazdy skwerek i plac zabaw trzeba płacić podatek i użytkowanie wieczyste . Im większy teren wokół bloku tym większe obciążenie finansowe. A to już boli .

  • 22 maja 2017 o godz. 23:49

    Mieszkańcy Bródna. Może wreszcie zdecydujecie się i pójdziecie na Walne Zebranie. To już za tydzień. Dowiedzcie się w którym terminie jest termin Waszego osiedla (ogłoszenie powinno być wywieszone na klatce w bloku).
    Tam możecie się wypowiedzieć i coś wreszcie zdecydować. W przeciwnym wypadku Zarząd w dalszym ciągu będzie robił co mu się żywnie podoba. Garstka staruszków, która regularnie chodzi na Walne, nie ma możliwości przegłosować popleczników Pana Prezesa

  • 23 maja 2017 o godz. 06:17

    W Rozopolu jest 120 mieszkan

  • 23 maja 2017 o godz. 07:11

    Ale nikt nie twierdzi, że absolutnie wszystkie mieszkania zostały sprzedane na nieczystych zasadach.

    Patologia polega na tym, że prawdopodobnie najpierw nasycono rynek wewnętrzny, składający sie z krewnych i znajomych królika. Ci krewni mogli w spokoju zapewnić sobie finansowanie, a i wybrać sobie bez nerwów najatrakcyjniejsze lokale. Takie zakupy spod lady przed otwarciem sklepu.

    A to co zostało poszło na rynek.

  • 23 maja 2017 o godz. 07:37

    Wręcz obawiam się, że całe to zabudowywanie dotychczasowego pierwotnego spółdzielczego Bródna, ma w tle obdarowywanie pociotków.

    Nowe bloki zaburzają skończony układ urbanistyczny, nie przynoszą dochodów przeznaczanych na remonty starszej części osiedla, ba, stare bloki robią się niewygodne w okolicy. Natomiast nowe bloki przynoszą korki, likwidację zieleni i parkingów.

    Czy jest to w interesie mieszkańców. Nie. No ale rosną nowe pokolenia krewnych lokalnych władców, trzeba im na bierząco budować tanie gniazdka. Oczywiście nie jest ich tak dużo, żeby zasiedlać całe bloki. Ale wszędzie powtarza się schemat: najpierw nasi znajomi wybierają rodzynki, a reszta idzie na sprzedaż po kosztach.

  • 23 maja 2017 o godz. 08:31

    do LOLO: troll czy leming? Oczywiscie, że nie są za darmo ale za mieszkanie 70 m2 zapłacić 700 tysięcy a 400 to chyba jest róznica? Czy nie widzisz w tym problemu?

  • 23 maja 2017 o godz. 08:34

    anu : masz racje w 100% właśnie chodzi o taką komunistyczną patologie, pierwsi którzy „kupowali” mieszkania w Różopolu i w drugiej inwestycji Nowe Bródno to członkowie zarządu i rady nadzorczej i pozostali ” szeregowi”.
    ale najciekawsze sa informacje ile osób dostało prawie 3 000 000zł za nadzór inwestorski przy budowie Nowe Brodno inwestycja warta ok 27 mln zł, – to tak w temacie budowania po kosztach w ramach spółdzielczości:)

  • 23 maja 2017 o godz. 08:39

    Na szczęście za kilka dni są wybory uzupełniające do rady nadzorczej SM Bródno i będzie można podziękować obecnym włodarzom Targówka:

    https://www.smbrodno.pl/phocadownload/Zarzad/2017/walne_zgromadzenie_2017/zawiadomienie_2017_a.pdf

    Żeby było śmieszniej lokal na spotkanie z członkami spółdzielni/wyborcami został ponownie wynajęty na ul. Kawęczyńskiej 36 w godz. 17-21 w Wyższej Szkole Menedżerskiej po to aby była jak najmniejsza frekwencja na spotkaniu.

    Ktoś zapytał co można zrobić z takimi ludźmi – iść i zadań pytania w tej sprawie oraz podjąć odpowiednią decyzję podczas głosowania w dniach 25,29,30 i 31.

  • 23 maja 2017 o godz. 09:07

    CZEMU NIE MOZNA ZLIKWIDOWAC TYCH WSZYSTKICH SPOŁDZIELNI I KÓŁEK WZAJEMNEJ ADORACJI?

    TO MIESZKANCY POWINNI RZĄDZIĆ A NIE LEŚNE DZIADKI , MAJĄCE PO 20 MIESZKAŃ ZA BEZCEN.

    TO SIE NADAJE TO PRZESWIETLENIA PRZEZ CBA CBS KGP MPO PZU LTE GSM I INNYCH

  • 23 maja 2017 o godz. 11:36

    Byłam zainteresowana mieszkaniem sześćdziesiąt pare metrów w nowej inwestycji. 5500 plus VAT to jest 6000 za metr. Dodać duży balkon , komórkę plus miejsce parkingowe wyszło ok. Pół miliona . Żeczywiście rozdają mieszkania za bezcen.

  • 23 maja 2017 o godz. 12:16

    Spokojnie. Haha
    Ostatnio pisałem z zapytaniem do admijistracji.
    Mają 30 dni na odpowiedź.
    Juz prędzej z Chin wam lisy przyjdzie…
    Moze odpiszą heh…

  • 23 maja 2017 o godz. 13:14

    RSM Praga buduje przy metrze podobny budynek, nie widzę ogłoszeń o sprzedaży, pewnie będą też tylko przez 2 dni w lipcu?

  • 23 maja 2017 o godz. 14:04

    Do Mieszkanka: to WSTĘPNA CENA…rozliczenie inwestycji będzie po wybudowaniu. Jak zmienią się w trakcie realia rynkowe np: ceny stali, betonu etc…to z 6000 może wyjść 7000 a to zbyt ryzykowne by wchodzić w tak niepewną inwestycje.

  • 23 maja 2017 o godz. 14:38

    Jakaś oferma pisała ten artykuł , do księgi wieczystej ludzie wpisywani byli według kolejności pobytu u notariusza… im szybciej właściciel zawarł akt notarialny tym jest wyżej na liście właścicieli….

  • 23 maja 2017 o godz. 16:05

    Żadna oferma . To celowe działanie , żeby podburzyć ludzi. Spółdzielnie trzeba zniszczyć, aby deweloperzy nie mieli konkurencji , wtedy będą mogli podnosić ceny.

  • 23 maja 2017 o godz. 16:11

    Ludzie kochani oczywiście,że nie ma nic za darmo,za mieszkania się płaci,to dlaczego prominętni działacze tak chętnie je ‚biorą’? bo sprzedają z zyskiem.
    Zobaczcie oświadczenia majątkowe choćby radnych z ramienia SM Bródno.
    Zobaczcie ile mają tych mieszkań! głowa mała
    Wymieniliście w artykule nazwiska tylko te znane, a córki co wyszły za mąż, wnuki kuzyni, po nazwiskach nie dojdziecie.

    /

  • 23 maja 2017 o godz. 16:30

    Który z radnych sprzedał mieszkanie z zyskiem , a który ma kilka spółdzielczych mieszkań . Napisz mieszkańcu starych bloków . zobaczymy czy jesteś oszczercą czy dobrze poinformowany .

  • 23 maja 2017 o godz. 16:54

    Sam jestem ofiarą dewelopera .20 lat temu kupiłem dziurę w ziemi . Mieszkania nie mam do tej pory. Został mi jedynie kredyt do spłacenia . Inni zaryzykowali i dobrze na tym wyszli . Mam ich za to nienawidzieć? Mieszkancy starych bloków dostali mieszkania za darmo . Niedawno mogli je wykupić za złotówkę. Ale im się przecież należy. Po prostu są lepszym sortem.

  • 23 maja 2017 o godz. 22:10

    Ci , którym spieszyło się do notariusza maja za swoje . Cieszę się , że nie miałem czasu i odkładałem ta wizytę , bo inaczej byłbym Dariuszem K .

  • 24 maja 2017 o godz. 02:09

    W tym kraju zawsze będzie korupcja, kumoterstwo i nepotyzm. Nie ma różnicy pomiędzy PO, PiSem, SLD, PSL.

  • 24 maja 2017 o godz. 09:01

    do Dariusz, masz racje jak byś się śpieszył i dwa dni wcześniej zrobił akt to byś u tego notariusza spotkał się z dziećmi prezesa sm bródno Szczurowskiego

  • 24 maja 2017 o godz. 12:59

    W nawiązaniu do powyższego.
    Jeśli chce się robić „akty” w gabinecie u notariusza, w dodatku przy dzieciach prezesa…. to trzeba się naprawdę spieszyć… nim przyjdzie ochrona…

  • 24 maja 2017 o godz. 14:12

    Do „Mieszkańca średnich bloków”: mieszkanie z zyskiem sprzedał między innymi Artur G., syn radnego z ramienia SM Bródno.

  • 24 maja 2017 o godz. 15:12

    Żaden z bohaterów tego artykułu nie mógł sprzedać mieszkania, bo nie był by wymieniony w księdze wieczystej jako właściciel…

  • 24 maja 2017 o godz. 16:41

    Nabywali zgodnie z koljnością zakupu . Przecież wszyscy nabyli w tym samym czasie wpłacając kwartalne transze . Blok oddano do użytku dla wszystkich.

  • 24 maja 2017 o godz. 16:43

    A ja sie zgadzam z Antonovem. Niedługo by dostac sie z jednego miejsca na Bródnie w inne miejsce bedzie trzeba stac w korku lub nakładać drogi bo wszystkie nowe blokowiska mają ogrodzenia jak we Wronkach. Nastawiaja tych bloków. Zobaczycie jak bedzie gorące lato i nie bedzie czym oddychać.

    A swoją drogą. Czy SM Bródno ma juz na celowniku likwidację części cmentarza? Wymarzone miejsce. Zieleń, sąsiedzi spokojni…

  • 24 maja 2017 o godz. 17:09

    Do Jk: Gdy oddano blok do użytku 122 przyszłych lokatorów musiało się udać do notariusza aby podpisać akty notarialne – 244 akty bo dochodzą obowiązkowe miejsca postojowe.
    Każdy (z 244) akt notarialny musi być odczytany w całości w obecności reprezentanta spółdzielni oraz zainteresowanych. Trwa to mniej więcej godzinę na jeden akt. (łącznie 10 dni czytania non stop).
    Po kolei każdy z lokatorów udał się w sprawie swoich dwóch aktów, kolejność załatwiania spraw jest widoczna w akcie notarialnym przenoszącym własność na nowych nabywców, czyli tym o którym wspomina autor artykułu.
    Można wnioskować że pewne osoby związane ze spółdzielnią miały bliżej by wpisać się na listę do notariusza i załatwiły swoje sprawy jako pierwsze… AUTOR KŁAMIE, że jest to kolejność zakupu.

  • 24 maja 2017 o godz. 17:26

    Autor artykółu KŁAMIE. No ich z tego . Ważne żeby ludzie w kłamstwo uwierzyli.

  • 24 maja 2017 o godz. 21:35

    Skoro sprawdzili w Ksiegach Wieczystych to widocznie prawda!ciekawe skad wzieli kase zeby jakos dolozyc zeby starczylo te 4800 za metr!! Moze od sloikow!

  • 24 maja 2017 o godz. 23:20

    _____Mam pytanie do targowek . info Po ilu latach zaprzestania działalności w spółdzielni mija stygmatyzacja i były działacz lub ktoś z jego rodziny może kupić mieszkanie w spółdzielni , nie narażając się z waszej strony na szykany. Czy też stygmatyzacja jest dożywotnia ?

  • 25 maja 2017 o godz. 03:00

    po komentarzach widać, że zwalili się tu Ci którym „ktoś” pomógł w zakupie. Dla potwierdzenia tezy w artykule proponuję zajrzeć do księgi wieczystej inwestycji „Nowe Bródno” -powtórka z rozrywki! A w tej sytuacji nie można mówić już o przypadku!!!

  • 25 maja 2017 o godz. 09:50

    103 KOMENTARZE!! REKORD!!!

    CO Z TEGO? STALISMY SIĘ DRUGIM WILANOWEM… TYLKO ONI MAJĄC PAŁAĆ A MY ŚMIERDZĄCE KANAŁKI I ZAPUSZCZONE SKWERKI.

  • 25 maja 2017 o godz. 09:52

    Nowe Bródno Księga Wieczysta nieruchomości WA3M 00483965/9

  • 25 maja 2017 o godz. 10:08

    do Gerda: myślę, że jak zbudują metro, to maksymalnie po roku cześć cmentarza zostanie ‚;zutylizowana’. Potem rok po stoi, niby kwarantanna i nagle EUREKA. Deweloper SM RSM czy inny sprzedał i zrobił osiedle :D

    CYRK! Ciekawe kiedy służby się tym zajmą i jaki bedzie efekt.

  • 25 maja 2017 o godz. 10:13

    DO lOGICZNY: mało wiesz chłoptasiu :) Przecież szef spóldzielni nie kupi na SIEBIE 10 mieszkań. Bo od razu wejdzie CBA…

  • 25 maja 2017 o godz. 10:13

    JAN zapomniałeś o spalarni u nas i zlewni ścieków na Białołęce:)

  • 25 maja 2017 o godz. 14:30

    Do „Mieszkańca średnich bloków”: mieszkanie z zyskiem sprzedał między innymi Artur G., syn radnego z ramienia SM Bródno.
    Ta, a wczoraj jeszcze mieszkał …. ale może Arturów G, synów radnego jest wielu i ten drugi sprzedał …
    Opowieści z cyklu: na placu czerwonym rozdają samochody …..
    cena pierwotna po rewaloryzacji miała oscylować w granicy 5,1k PLN potem było ok 2 lat opóźnienia i nowa cena została oszacowana ok. 5,5k PLN za metr + koszt balkonu /loggy też za każdy metr ( +/- drobny % w zależności od atrakcyjności mieszkania ) i tą cena x metraż wpłacali przyszli mieszkańcy.
    Stad różne lokale mogły mieć różną cenę z metra ale tylko o % wpisany w umowie. O kosztach miejsca postojowego – obligatoryjnie już nie wspominam. Po rozliczeniu kosztów ( rok 2010 był słaby dla firm budowlanych i był zastój na rynku ) wyszło taniej ok 4,8k PLN za metr i były zwroty – nie tylko dla wybranych, ale dla wszystkich, którzy kupili mieszkania w tej inwestycji. Zresztą to nie pierwsza inwestycja SM gdzie cena szacowana była wyższa i były zwroty. Tyle że umowa ze SM przewidywała że w przypadku rozliczenia o 1000 PLN za metr wyższego nie masz wyboru albo dopłacasz albo rezygnujesz. Deweloperka buduje drożej, ale ceny masz gwarantowane.
    A tak dodatkowo porównywać ceny mieszkania z Różopola do innych można, ale w odniesieniu do cen z 2012/ 2013, a nie do tego co jest dzisiaj.
    Widać ze niektórym żal d…e ściska, ale z rzetelnymi informacjami nie ma to wiele wspólnego głownie spekulacje i plotki

  • 25 maja 2017 o godz. 14:39

    Do madra
    Skoro sprawdzili w Ksiegach Wieczystych to widocznie prawda!ciekawe skad wzieli kase zeby jakos dolozyc zeby starczylo te 4800 za metr!! Moze od sloikow!

    A jak wyjaśnisz że SM budowała w latach 2001-203 bloki z ceną ok 2200 PLN za metr – tam tez słoiki się dokładały , czy była zrzutka w czynszu od mieszkańców starych bloków ?
    Tak naprawdę bez ceny ziemi i bez zysku inwestora koszt wybudowania metra lokalu w bloku w przybliżeniu 3,0 – 4,0 k PLN wystarczy poczytać fachowe artykuły i analizy w necie
    np.
    https://wgn.pl/artykuly/raporty-i-opinie-o-rynku/21523,ile-kosztuje-budowa-mieszkania-a-ile-wynosi-marza-dewelopera.html

  • 25 maja 2017 o godz. 14:41

    do no to siup..: nie zapomniałem. Doskonale wiemy co sie dzieje. Same osiedla, brak dróg. Skwerki robione i po 3 miesiącach zapominane (syf i ubóstwo). Ale mieszkanie się sprzedają to najwazniejsze. A to, że 60 % zostaje w rękach SM Bródno a oni wynajmują słoikom to inna kwestia.

  • 25 maja 2017 o godz. 15:41

    wały, wały i jeszcze raz wały, kogoś to dziwi? mnie za to nie dziwi jazgot popierających SM, zapewne cała Krasnobrodzka siedzi od kilku dni i napierdziela niby to prześmiewcze wpisy w obronie czegoś co obronić się nie da, SM to państwo w państwie i już dawno powinni zlikwidować!!!

  • 25 maja 2017 o godz. 15:41

    Do Jan . Teren cmentarza należy do kościoła . Jak się kościół zgada z P i s to tak może być

  • 25 maja 2017 o godz. 15:42

    ile dzisiaj za wpis dają? i używaj mniej „wyszukanych” słów….

  • 25 maja 2017 o godz. 15:56

    Mieszkańcy nowych bloków płacą fundusz remontowy , chociaż przez wiele lat z niego nie korzystają . Głównie za te pieniądze remontuje się i ociepla stare budynki. Kupili mieszkania , spłacają kredyty ijeszcze są opluwani przez tych którzy wykupili mieszkania za złotówkę . Jednym należy się wszystko za darmo , a drudzy muszą bulić kasę i siedzieć cicho .

  • 25 maja 2017 o godz. 16:50

    nie korzystają powiadasz? naprawdę? myślisz że w tych paździerzach co teraz budują to wszystko jest wieczne? zdziwiłbyś się i z tym wykupem za złotówkę to też sobie daruj demagogu…a kredytu nikt nikomu nie każe brać, mam zasadę nie stać mnie nie kupuję, a że inni lubią pokazówkę to niech biorą i kredyty, a potem nawet gałąź, mało mnie to obchodzi, obchodzą mnie natomiast takie newsy jak to świnie przy korycie z moich pieniędzy się żywią…

  • 25 maja 2017 o godz. 17:16

    Jakby żywiły się z twoich pieniędzy to dawno by padły

  • 25 maja 2017 o godz. 22:30

    Można było kupić bez problemu stał sklep i niewiadomo było kiedy go zamkną, rozpoczęcie się opóźniało, cena była atrakcyjna ale nikt nie dawał gwarancji że nie będzie drożej na zakończenie. Kiedy będzie zakończenie też nie było wiadomo. Kto mimo tego się zdecydował teraz pewnie nie żałuje kto zrezygnował raczej teraz żałuje.

  • 25 maja 2017 o godz. 23:10

    Ci co zaryzykowali teraz są wyzywani od świń przy korycie . Portal świadomie wywołał polskie piekiełko. Gratuluję dziennikarskiej rzetelności.

  • 26 maja 2017 o godz. 01:42

    To ja mam dwie ciekawostki…
    1) Na szczycie budynku Różopolu stoi dziwny stalowy twór… nazywa się „dominanta”… jest to dobudowane pod naciskiem księdza zza Kondratowicza, aby upodobnić budynek do kościoła!!!, koszt tej gwiżdzącej na wietrze kratownicy wyniósł około 500.000zł (pół miliona zł), po podziale na mieszkańców cena metra kwadratowego wzrosła o około 40zł brutto…
    2) Cena metra kwadratowego była by jeszcze niższa gdyby nie to że mieszkańcy Różopola musieli na swój koszt odtworzyć w okolicy kilkadziesiąt miejsc postojowych zabranych pod budowę kamienicy.

  • 26 maja 2017 o godz. 06:03

    Wtedy metro to była odległa przyszłość więc autorzy tekstu mniej powinni się zajmować różopolem a bardziej tą nową inwestycją bródno centrum

  • 26 maja 2017 o godz. 07:50

    jhkl chyba chodziło ci o Nowe Bródno, Bródno Centrum nie ma takiej inwestycji

  • 26 maja 2017 o godz. 13:05

    Tak może nowe bródno, w każdym razie komentarz że to na dachu Różopolu miało kosztować 0.5mln jest niezły żart…0.5mln może jak by było ze złota i jeszcze to że ksiądz kazał postawić żeby świszczało, nie wiedziałem że to świszczy

  • 26 maja 2017 o godz. 16:52

    jak masz gazy to ci nie świszczy? weź tam pomieszkaj jak dmucha to usłyszysz…

  • 26 maja 2017 o godz. 18:31

    Od RSM Praga z łaski się odczepcie. Ze swojego doświadczenia, w starym bloku, kupione na rynku wtórnym. Spółdzielnia słucha opinii mieszkańców i reaguje na wszelkie uwagi. Nie mieszamy dwóch systemów walutowych.

  • 26 maja 2017 o godz. 19:27

    Tubylec znaczy gdzie? Na dachu?

  • 26 maja 2017 o godz. 22:16

    TO CO SIĘ DZIEJE W KOMENTARZACH DOWODZI, ŻE TARGÓWEK.INFO PORUSZYŁ NIEWYGODNY DLA PROMINENTOW TEMAT.

    TVN WARSZAWA TEZ O TYM PISZE, A MIASTO JEST NASZE ROZWAŻA ZŁOŻENIE ZAWIADOMIENIA DO PROKURATURY.

    MOŻE POD PRZEWODNICTWEM ZIOBRY, PROKURATURA WYJAŚNI NAM CZY SERWIS INFORMACYJNY SIĘ MYLIŁ.

  • 26 maja 2017 o godz. 23:40

    Najgorsze jest to ze PO jest z SM Brodno w koalicji i efekt jest taki ze jedni drugich kryją, PO SM Brodno na Targowku a SM Brodno PO w ratuszu ciekawe czy tak samo będą się kryli jak wyplyna sprawy ktore sa o wiele powazniejsze i jedni trafia na 3 miesięczne wakacje bez mozliwosci zmiany pokoju, na koszt państwa?

  • 27 maja 2017 o godz. 06:09

    Co to za firma zajmuje się zakładaniem kamer?

  • 27 maja 2017 o godz. 08:59

    Local network mają siedzibę w budynku zarządu smbrodno na krasnobrodzkiej 11 tam jest centrum operacyjne, teraz zarząd wymyślił sobie jak wyprowadzić pieniądze ze spółdzielni i chcą przepchnac uchwałę o zwiększeniu zakresu tego monitoringu bez żadnego rozliczenia czy też analizy, będziecie bulic nie tysiące ale miliony rocznie

  • 27 maja 2017 o godz. 09:52

    Kochani z SM BRÓDNO, tak się nie robi geszeft… cala gmina sie was wstydzi, a rabin powiedział, ze was juz do synagogi nie wpusci…

    My fszystko fersztejen, co mamy nie fersztejen… i to teraz, gdy mielismy juz apartamentowce dogadane na terenie cmentarza żydowskiego…

    Fe, nieladnie…

  • 27 maja 2017 o godz. 10:32

    Dziwnie było z miejscami parkingowymi przed blokiem. Z 2 lata nikt ich nie chciał kupić a później ktoś kupił wszystkie na wynajem. Jak dzwoniłem w temacie wynajmu chyba 130zł to odbierał facet przedstawiając się jako pełnomocnik i nie chciał powiedzieć kto wynajmuje.

  • 27 maja 2017 o godz. 19:45

    Paweł napisz o których miejscach mówisz przy Rozopolu?

  • 27 maja 2017 o godz. 22:14

    Czy to moja wina, ze kupilem tam mieszkanie. Przeciez go nie ukradlem. A ze ojciec.mo.pomogl w nabyciu lokalu, coz w tym zlego. Ja jak bym mogl tez bym ojcu pomogl. Zazdroszcza ci co nie maja tak oddanych dziecion rodzicow…

  • 28 maja 2017 o godz. 08:06

    Na zewnątrz przy portierni z blokadami

  • 28 maja 2017 o godz. 08:17

    Te miejsca nie figuruja w księdze wieczystej tej nieruchomosci, jeszcze raz sprawdzę ale cos tutaj nie gra

  • 28 maja 2017 o godz. 10:26

    Paweł
    Moim zdaniem te miejsca postojowe na dworze są ogólnodostępne, w księdze wieczystej jest ujętych w garażu podziemnym na poziomie -1 i -2 144 miejsca i zgodnie z dokumentacja zarządu Brodno miało być tych miejsc 141 wiec błąd 3 miejsc jest dopuszczalny.
    tutaj jest jakaś nieprawidłowość jeśli są to miejsca na wynajem to powinien być jakiś regulamin lub informacja przy tych pachołkach
    A z tego co widać przez street view to są to miejsca które ktoś sobie zarezerwował

  • 28 maja 2017 o godz. 10:37

    Miejsca były wystawione na sprzedaż. Kupiły 2-3 osoby cena nie była niska. 2-3 lata nie było więcej chętnych. Powinno się zdjąć blokady albo wystawić na wynajem. Nagle ktoś skupuje wszystkie i wynajmuje.

  • 28 maja 2017 o godz. 11:46

    Nie mogły kupic osoby z Rozopolu bo w księdze wieczystej nie ma sladu po tych miejscach
    sprawdz ksiege wieczysta KW WA3M 00479838/9

  • 28 maja 2017 o godz. 12:42

    Te miejsca mógł kupić każdy było wystawione ogłoszenie na stronie spółdzielni, pomimo że ogłoszenie po jakimś czasie znikło i tak ktoś kupił. A sumie wszyscy członkowie spółdzielni powinni być jednakowo informowani. Jest kilka bloków obok tych miejsc.

  • 28 maja 2017 o godz. 14:59

    Masz racje każdy mógł kupić, pytanie dlaczego nie widać tych miejsc w księdze rozopolu? Jeśli te miejsca są na wspólnej działce to muszą być ujawnione a jeśli nie są na tej działce to jak to się stało ze ktoś je kupil?

  • 31 maja 2017 o godz. 23:00

    Mirek, SZACUNEK!!!!

  • 1 czerwca 2017 o godz. 09:45

    Zajmijcie się tymi co kupili mieszkania i zaraz je sprzedali z zyskiem, bo nie mieli zamiaru tam mieszkać. Ci co kupili i mieszkają, spłacają kredyty to ich piętnować?. Dzięki nim ta budowa miała szansę być zrealizowna. Wyłożyli kasę i spłacają kredyt jeszcze przez 20 lat. Cena pierwotna to 5.400 za metr osiem lat temu. Po rozliczeniu budowy były zwroty to prawda, pozwalające na urządzenie kuchni. Cieszycie się, że ktoś złożył doniesienie do prokuratury? Niech sprawdzają wpłaty: członkowskie ok 3 tys zł, na rzecz budowy W TRANSZACH oraz poniesione koszty na wykończenie mieszkania i to szybko, bo rachunki należy przechowywać tylko 5lat.
    Większym problemem jest to co zadziało się na Walnym Zgromadzeniu. Tym się należy zainteresować. Ci są w Radach Osiedli zasiadają w Radzie Nadzorczej. Wszyscy głosowali na przedstawione w ogłoszeniu o Walnym propozycje uchwał na NIE. Działają przeciwko spółdzielcom. Beton to mało raczej żelbeton. Dla przykładu nauczyciel SP. 285 uczący informatyki, czł. Rady Osiedla, radny trzeciej kadencji, czł Rady Nadzorczej 2010 – 2016 głosuje przeciwko zamieszczeniu na stronie internetowej materiałów na Walne Zgromadzenie oraz przeciwko pozostałym uchwałom istotnym dla członków spółdzilni.Niczego nie pozwalają zmienić, wszystko dlatego, że nie chodzicie na Walne.

  • 1 czerwca 2017 o godz. 14:26

    w Różopolu mieszka jakiś dyrektor osiedla nie wiem co za dyrektor i jakiego osiedla ale ochroniarze kłaniają się w pas i osoby sprzątające też nie mają lekko, jakaś ważna figura ważnego osiedla, jeszcze trzeba zatrudnić dyrektorów trawników i chodników, dyrektorów tego i tamtego

  • 1 czerwca 2017 o godz. 15:09

    Na 132 mieszkania i lokale użytkowe jest 50 kredytów.
    Ale tak z ciekawości się pytamy czy ktoś może mam powiedzieć gdzie w Różopolu znajduje się lokal usługowy U-9, ponieważ w księdze wieczystej jest tylko 8 lokali usługowych?
    W lokalu U-9 mieści się podobno firma Local Network, którą Zarząd Spółdzielni chce „zatrudnić” do patrolowania terenu spółdzielni szacowane lekko koszty to 1 500 000zł rocznie.
    Ciekawe jak w/g opisu chcą w dwie osoby monitorować całodobowo obszar osiedla?

  • 1 czerwca 2017 o godz. 15:22

    Do Wkurzony:
    tutaj nie trzeba utajniać imienia i nazwiska Radnego Dzielnicy Targówek z ramienia Klubu Mieszkańcy Bródna – Targówka – Zacisza, Jacka Duczmana.
    Jest on osobą publiczną.
    Sam swoją postawą i czynami pokazuje co myśli o tych którzy go wybrali, a przecież wybierali go Członkowie Spółdzielni Mieszkaniowej Bródno.

  • 1 czerwca 2017 o godz. 16:18

    te u9 to chyba to w środku na patio, a ten local to co ja jedni?

  • 1 czerwca 2017 o godz. 16:24

    pewnie to patrolowanie że założyli kamery a teraz będą je obsługiwać

  • 1 czerwca 2017 o godz. 16:26

    Tak wszyscy się bili o lokale użytkowe i mieszkania na tym osiedlu , że wolne mieszkania były jeszcze po roku od naboru , a na lokal użytkowy nr. 9 do tej pory nie ma chętnych.

  • 1 czerwca 2017 o godz. 16:30

    Taki jest ukryty cel na Walnym był ten temat omawiany. Ludzie mówili że jeśli spadają koszty dewastacji za 2016 roku wyniosły 216000 zł, to jaki jest sens robienia na całym obszarze patroli interwencyjnych za 1500 000 zł rocznie? Przecież człowiek zagrożony i tak zadzwoni na 112 a nie jakiś 9 cyfrowy numer telefonu. Jednak Zarząd i członkowie Rady Nadzorczej wiedzą, że to nie po ich kieszeni walnie tylko po Waszej znaczy się naszej. Ale w dokumentach jest napisane, że mają być konsultacje z mieszkańcami i dopiero wtedy Rady Osiedli będą wydawać decyzje czy też zgodę. Trzeba tego pilnować bo wałek ktoś szykuje.

  • 1 czerwca 2017 o godz. 17:00

    a ten u9 co nikt nie chce kupić to gdzie jest ogłoszenie i za ile jest do kupienia?

  • 2 czerwca 2017 o godz. 22:46

    Co będzie w Różopolu w tym dużym lokalu. ?Idzie remont

  • 3 czerwca 2017 o godz. 13:50

    filip: Choć nie jestem żadnym kierownikiem osiedla, też się sobie kłaniamy z ochroną i ekipą sprzątającą, tak samo sąsiedzi między sobą, to kwestia kultury i dobrego wychowania.

  • 3 czerwca 2017 o godz. 16:53

    Dyrektor osiedla nie kierownik nie zauważyłem żeby się komukolwiek ukłonił nieprzyjemny typ zatrudniony a zachowujący się jak by spółdzielnia była jego własnością na jakiej zasadzie tam zatrudniają?

  • 3 czerwca 2017 o godz. 23:58

    J.W jak tutaj trafił to był taki sam jak prezes SM bródno który w dziurawym swetrze i z krzywymi zebami chodził po osiedlu, a teraz to ten kierownik osiedla bmw x5 jeździ i bmw 7

  • 4 czerwca 2017 o godz. 10:50

    Nówka passat itp i pies większy od konia

  • 6 czerwca 2017 o godz. 13:32

    J.W. to spokojny sąsiad , niekłopotliwy , może mówimy nie o tej samej osobie … ?
    W czym jest problem kupił dla Siebie i mieszka do dziś …. a samochód, każdy jeździ tym na co go stać.
    Ale najlepiej dojechać, tak zawistnie że ma ktoś lepiej.

  • 6 czerwca 2017 o godz. 14:58

    Za samo to ,ze mieszka a tym osiedlu niektórzy by go ukamienowali , o to zadbał portal Targówek info

  • 6 czerwca 2017 o godz. 22:44

    Ktoś wie co będzie w u1 i cukierni? Idzie remont.

  • 17 lipca 2017 o godz. 09:46

    Nic nowego, podobne szopki są w spółdzielni Sam 81 zobaczcie co się działo w blokach w Markach albo kto mieszka na Kabatach

  • 24 sierpnia 2017 o godz. 21:18

    Mieszkaniec Różopolu, piszesz ojciec mi pomógł kupić w Różopolu taniutkie mieszkanie, a ten ojciec to może Krzysztof Szcz .prezes SM Bródno, który „pomógł” kupić w Różopolu mieszkanie nie tylko synowi, ale i córce/suuper tata!/, czy może bazarowy lub inny działacz?
    Daj cynk, inni też potrzebują „pomocy” skoro uczciwych list dla oczekujących nie da się zrobić………

  • 6 września 2017 o godz. 00:40

    co z tym zawiadomieniem do Prokuratury? jest jakaś reakcja prokuratora, wszczęto działania? czy jak zwykle cisza

  • 6 września 2017 o godz. 20:43

    no właśnie czy prokuratura badała sprawę, i co dalej?

  • 16 września 2017 o godz. 18:54

    co za cisza, czy zawiadomienie do prokuratury rzeczywiście ktoś wysłał??????????????????????????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.