Strzelanina w Lesie Bródnowskim. Zaatakowała bezdomna z szałasu | targowek.info

Strzelanina w Lesie Bródnowskim. Zaatakowała bezdomna z szałasu

Policjanci w obronie własnej postrzelili bezdomną, która zaatakowała ich w Lesie Bródnowskim. Wcześniej zaczepiała przechodniów pod M1. 

 

Kobieta dziś przed południem agresywnie zaczepiała ludzi na parkingu pod M1. Na miejsce wezwano policję, ale bezdomna zdążyła uciec do lasu. Poszli tam za nią policjanci i trafili na szałas, w którym koczują bezdomni.

Według warszawa.wyborcza.pl kobieta wybiegła z szałasu grożąc policjantom im nożem i szpadlem. Użyli paralizatora, ale ten nie zadziałał przez kurtkę. Dlatego sięgnęli po broń. Padły strzały ostrzegawcze, a potem postrzelili ją w nogi. Według TVN 63-letnia kobieta ma cztery rany postrzałowe nóg, ale jej życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Policjantom nic się nie stało.

Bezdomni koczują w Lesie Bródnowskim od kilku lat. Wybrali sobie najmniej uczęszczaną jego część za jednostką wojskową, w pobliżu centrum handlowego. Już wcześniej docierały do nas sygnały, że bywają agresywni.

 

fot. archiwum targowek.info

20 komentarzy na temat “Strzelanina w Lesie Bródnowskim. Zaatakowała bezdomna z szałasu

  • 18 lutego 2017 o godz. 15:51

    Agresja policji jest ewidentna. Baba zawsze wrzeszczała za chrustu, a ci z ganem…

  • 18 lutego 2017 o godz. 16:20

    Nawet wiem, gdzie mają obozowisko. Generalnie szansa na promocję dzielnicy. Może wycieczki ze świata pod hasłem 25 lat Wolności w Kraju Św. Jana Pawła? Albo szansa na objęcie pomocą ONZ?

  • 18 lutego 2017 o godz. 16:35

    Znam tych ludzi i nie wierzę, że bez przyczyny byliby agresywni. Policjanci musieli ich sprowokować, ale żeby od razu strzelać do bezdomnych?! Kur** mać!

  • 18 lutego 2017 o godz. 18:00

    No tak, zapewne policjanci poszli sobie ot tak do lasu postrzelać do ludzi-ktoś się chyba za dużo filmów akcji naoglądał?

  • 18 lutego 2017 o godz. 18:12

    Nie wierzę w to co czytam. Czy uważacie, że policja pierwszą rzecz jaką robi to wyjmuje broń? Akurat w naszym kraju, jest to na ostatnim miejscu. W artykule jest mowa o agresywnej kobiecie, która zaczepiała ludzi pod M1, ale co tam? Zapewne żadnej z komentujących osób by to nie przeszkadzało jak by Was dotyczyło? Jeżeli kobieta wyskoczyła z nożem i szpadlem i nie reagowała na polecenia policjantów, to jak najbardziej mieli prawo użyć środków bezpośredniego przymusu. Ludzie włączcie myślenie. Policjanci sprowokowali bezdomnych? Kobieta wrzeszczała zza chrustu? Byliście tam? Widzieliście to zdarzenie? A potem się dziwicie, że policja nie reaguje tak jak należy jak się ich wzywa. Bo jakby nie zrobili i co by nie zrobili to i tak będzie źle. Przypomnę tylko, że oni mają szereg procedur, z których muszą się później ostro tłumaczyć po każdych działaniach. Nie ważne czy atakuje Cię ktoś kto ma 20 lat czy ktoś kto ma 60 lat i czy jest to bezdomny, czy też osoba posiadająca dom. Atak to jest atak, agresja to jest agresja. Popieram działania policji i ich reakcję.

  • 18 lutego 2017 o godz. 18:13

    Policjanci postrzelili cztery razy starą,bezdomną kobietę.Od razu czuję się bezpieczniej.

  • 18 lutego 2017 o godz. 18:44

    Z opisu wynika, ze kobieta jest chora psychicznie, jako bezdomna napewno nie zażywa zadnych lekow, nie ma opieki lekarskiej. Co ci Policjanci maja w glowach, ze cztery kule wladowali w nogi starej, chorej kobiety? Zenada, zero umiejetnosci, zero profesjonalizmu, zero wiedzy. Powinni wiedziec jak rozpoznac psychoze, szczegolnie przy tak oczywistych symptomach jak tutaj, bo przeciez maja do czynienia w swojej pracy nie tylko z przestepcami.

  • 18 lutego 2017 o godz. 19:19

    Agresywna stara bezdomni!!!!
    Już ją znam takich
    BRAWO DLA POLOCJI
    DO noclegowni taka nie pójdzie bo pić nie można,a w,lesie wali dykty ile fabryka dała i stoi kasę pod marketem później…

  • 19 lutego 2017 o godz. 08:39

    Policjanci znaczy kilku, nie mogli obezwladnic jednej kobiety, ze szpadlem… wiec do niej strzelili, 4 razy….
    Bo raz to pewnie za malo.
    albo kobieta ma siłę slonia.

  • 19 lutego 2017 o godz. 11:36

    Reasumując:
    Wiemy ze od lat w lesie mieszkają bezdomni.
    Jako społeczeństwo nic z tym nie robimy (w tym nasz reprezentant czyli pomoc społeczna).
    Osoby bezdomne to często alkoholicy ale przede wszystkim ludzie wykluczeni społecznie (np. Osoby które straciły wszystko przez „system”).
    Policja jako najbardziej negatywny element systemu bez asysty pomocy społecznej (która przecież musi/powinna tą osobę znać) swoją „interwencja” eskaluje agresje a potem strzela do osoby defacto kompletnie bezbronnej.
    I nie ma dla mnie znaczenia czy miała przy sobie młotek, kosę, zestaw kijow czy noży… postawcie się w sytuacji takiej pijanej wykluczonej osoby…
    To co teraz pomoc społeczna może zrobić to pomoc tej kobiecie, a dobry prawnik zadbać o kilkaset tysięcy zadośćuczynienia od policji. Moze te cztery kule w nogach bezdomnej wykluczonej osoby dadzą jej paradoksalnie szanse na lepsze życie.
    Aha policjanci oczywiście powinny dzisiaj stracić prace, strach myśleć jaki musi być ich poziom umysłowy i warsztat. Pomyślcie jakich argumentów użyli by do naszych dzieci jakby sytuacja wymknęła im się spod kontroli…

  • 19 lutego 2017 o godz. 11:43

    Racja. Mój 19 letni syn czasami piwkuje z kolegami w lesie. Był kilka razy spisywany i raz naprawdę zle potraktowany przez policję.
    Nie zgłosiliśmy tego bo myslalem ze sam jest sobie winny.
    Do tej pory nie brałem pod uwagę ze mam szczęście bo Leszek mógł z tego lasu nie wrócić. Żadnych świadków i słowo policjanta przeciwko młodzieży. Albo brak słów jakby sytuacja się zle rozwinela i z lasu wrócili by tylko policjanci…

  • 19 lutego 2017 o godz. 12:20

    A to już wiemy, kto zostawia syf w lesie. Leszek Kot za przyzwoleniem Michała Kota. Co więcej dla Michała Kota robienie z lasu meliny jest naturalne, ów Kot łyka jak mysz również bajeczki podpitego potomka o tym, jak leśni alkoholicy są prześladowani przez umocowanych przez system abstynentów w mundurach. Nie łaska urządzić melinę w domu, po co eksportować problem na zewnątrz i zatruwać życie ludziom i przyrodzie? Problem z czepiającą się – słusznie – policją zniknie.

  • 19 lutego 2017 o godz. 12:31

    Tak, aaaaa co za,bzdury piszecie
    Bezdomna,agresywna zaczepiajaca ludzi na parkingu pod M1 zaczepia ludzi ktoś miał,dość i zadzwonił po policję i resztę znacie. Dobrze po to jest policja,

  • 19 lutego 2017 o godz. 12:45

    Nie rozumiem osób broniących tak żarliwie tej pani… Ona była agresywna w stosunku do zwykłych ludzi robiących zakupy m. in. groził im nożem… A teraz robi się z niej bohaterkę. Ja sam raz miałem sytuację, że w centrum miasta, późnym wieczorem zaczepił mnie bezdomny z piwem w ręku. Powiedział, że mam mu podać rękę, nie zrobiłem tego gdyż nie wiedziałem czy nie ma w swojej dłoni jakiejś żyletki itp. Stwierdził, że nim gardzę, zwyzywał mnie i rzucił we mnie butelką z piwem, jednak nie trafił – ta rozbiła się o ścianę budynku. Fragmenty szkła odbiły się od moich okularów. Jakbym nie nosił okularów może nie miałbym już oka. A teraz pojawił się chórek osób broniących takich ludzi…

  • 19 lutego 2017 o godz. 15:14

    @Michał Kot
    Zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości:

    Art. 14. 1. Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych:
    1) na terenie szkół oraz innych zakładów i placówek oświatowo-wychowawczych, opiekuńczych i domów studenckich;
    2) na terenie zakładów pracy oraz miejsc zbiorowego żywienia pracowników;
    3) w miejscach i czasie masowych zgromadzeń;
    4) w środkach i obiektach komunikacji publicznej, z wyjątkiem wagonów restauracyjnych i bufetów w pociągach, w których dopuszcza się sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów alkoholowych do 4,5% zawartości alkoholu oraz piwa;
    5) (uchylony)
    6) w obiektach zajmowanych przez organy wojskowe i spraw wewnętrznych, jak również w rejonie obiektów koszarowych i zakwaterowania przejściowego jednostek wojskowych.
    1a. (uchylony)
    2. (uchylony)
    2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w punktach sprzedaży tych napojów
    3. Zabrania się sprzedaży, podawania i spożywania napojów zawierających więcej niż 18% alkoholu w ośrodkach szkoleniowych.
    4. Zabrania się sprzedaży i podawania napojów zawierających więcej niż 18% alkoholu w domach wypoczynkowych.
    5. Sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów zawierających więcej niż 4,5% alkoholu może się odbywać na imprezach na otwartym powietrzu tylko za zezwoleniem i tylko w miejscach do tego wyznaczonych.
    6. W innych niewymienionych miejscach, obiektach lub na określonych obszarach gminy, ze względu na ich charakter, rada gminy może wprowadzić czasowy lub stały zakaz sprzedaży, podawania, spożywania oraz wnoszenia napojów alkoholowych.

    Nigdzie nie jest napisane, że nie wolno spożywać alkoholu w lesie, na plaży, na polu, gdy nie jest organizowana jakaś impreza. Następnym razem, gdy policja podejmie postępowanie mandatowe wobec syna, niech syn kategorycznie zażąda podstawy prawnej. Przypominam, że lasek Bródnowski to nie park, tylko LMW – Lasy Miejskie Warszawa.

    Często policja lub straż miejska podaje artykuł 43.

    Art. 43
    1. Kto spożywa napoje alkoholowe wbrew zakazom określonym w art. 14 ust. 1 i 2a–6 albo nabywa lub spożywa napoje alkoholowe w miejscach nielegalnej sprzedaży, albo spożywa napoje alkoholowe przyniesione przez siebie lub inną osobę w miejscach wyznaczonych do ich sprzedaży lub podawania, podlega karze grzywny.

    Ale artykuł ten odnosi się do art. 14. Mamy tu do czynienia z niewiedzą policji albo celowym wprowadzaniem w błąd. Policjant musi podać konkretny artykuł i go ZACYTOWAĆ. Niedouczonych funkcjonariuszy należy nagrywać np. telefonem i bezwzględnie spisać ich dane, która mają OBOWIĄZEK PODAĆ: stopień, imię i nazwisko.

  • 20 lutego 2017 o godz. 07:37

    Jest napastnik, jest niebezpieczne narzędzie, jest realne zagrożenie !!! Słuszna, prawidłowa reakcja Policji. Nie ważne ile napastnik ma lat , na co choruje i jaki ma status społeczny. Nie ważne też gdzie sytuacja ma miejsce. Wszyscy jesteśmy równi, chcemy by tak nas traktować, prawda ?

  • 20 lutego 2017 o godz. 13:17

    a może mieli na nią odstrzał od łowczego

  • 20 lutego 2017 o godz. 13:27

    Alicja – idiotka.

    Byłem na parkingu z dziećmi a ta baba latała po nim z nożem i wymachiwała przed ludźmi! Zastanów się, zanim zaczniesz bronić takich osób. Szkoda, że policja jej nie strzeliła gdzie indziej. Teraz z naszych podatków takie coś będzie się grzać i jeść. Niewielki procent bezdomnych to osoby z problemami. Duża część z nich woli takie życie, walić denaturat czy jakieś inne borygo z ludźmi którym też nie zależy. Jakby chcieli żyć normalnie, zgłosiliby się po pomoc. Kiedyś w centrum siedziałem sobie na ławce i podszedł do mnie żul, który chciał na wódkę. Odmówiłem mu po czym on zaczął wyć, że musi się napić bo zrobili mu operację (prawdopodobnie zmniejszania żołądka) po czym podwinął koszulką i zaczął latać z otwartą raną po alejce. To nie są normalni ludzie.

  • 20 lutego 2017 o godz. 15:15

    Jaki rak w komentarzach. Policja dobrze zrobiła wy gupie tumany :)

  • 21 lutego 2017 o godz. 12:39

    Bawią mnie komentarze ludzi traktujących jakoby zła policja napadała na biedną nie wadzącą nikomu staruszkę, ludzie żyjący pod kloszem telewizyjnych telenowel oderwani od rzeczywistości… Policja jest od tego, żeby interweniować w sytuacjach zagrożenia życia lub zdrowia. Myślicie, że pewnego dnia policjant przychodzi do pracy i stwierdza, że sobie kogoś dla zabawy postrzeli? Jeżeli bieg wydarzeń ułożył się tak, że w celu obrony własnej policjant musiał sięgnąć po broń to na pewno nie zrobił tego z uśmiechem na twarzy…

    A kamera przy mundurze to absolutnie powinien być standard, wtedy nie było by żadnych wątpliwości…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.